آفتاب

دانشجویان امیرکبیر مقام بهترین عملکرد مسابقات جهانی ریزپرنده را کسب کردند

دانشجویان امیرکبیر مقام بهترین عملکرد مسابقات جهانی ریزپرنده را کسب کردند

تهران- ایرنا- تیم ریزپرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( AUTMAV) در مسابقات بین المللی ریزپرنده (IMAV) کشور چین موفق به کسب مقام بهترین عملکرد در بخش فضای باز (outdoor ) شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تیم ریزپرنده این دانشگاه در بخش فضای باز که با رقابت 16 تیم از کشورهای مختلف برگزار شد، مقام بهترین عملکرد را برای خود به ثبت رساند.
تیم ریز پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی این موفقیت و با توجه به کیفیت بالا، حمایت مالی برگزارکننده مسابقات را به دست آورد و دارای صلاحیت برای شرکت در هر دو بخش مسابقات (داخل سالن و فضای باز) شناخته شد.
در مسابقات ریزپرنده چین، 24 تیم حضور داشتند که 16 تیم در بخش داخل سالن و 16 تیم در بخش فضای باز به رقابت پرداختند.
تیم های رقیب در بخش فضای باز مسابقات بین المللی ریزپرنده 2016، از کشورهای اسپانیا، کره جنوبی، روسیه، لهستان، هلند، ایران، اندونزی، هند، آلمان، فرانسه، مصر، چین و برزیل حضور داشتند.
در این مسابقات بین المللی، 7 تیم از ایران شرکت کرده اند و تیم اعزامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته های هوافضا و علوم کامپیوتر تشکیل شده است.
'علیرضا محمدی فرد' و 'مهرداد نقشینه' دانشجویان دکتری هوافضا، 'علی جامعی'، 'سعید مظفری' و 'محمد حسین کاظمی' از دانشجویان کارشناسی ارشد هوافضا، 'شهاب ستونی' دانشجوی کارشناسی هوافضا و 'امیرحسین حاجی شیخی' دانشجوی کارشناسی علوم کامپیوتر در تیم اعزامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به این دوره از مسابقات حضور دارند.
علمی****1055**1440
دریافت کننده: زینب کارگر** انتشاردهنده: معصومه گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me/irnaelm
کد N1527766

وبگردی