آفتاب

امام جمعه شهرکرد: دولت به دنبال حل مشکل بیکاری جوانان باشد

امام جمعه شهرکرد: دولت به دنبال حل مشکل بیکاری جوانان باشد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از دولتمردان حل مشکل اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان را خواستار شد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با بیان این که نباید با سخنرانی ها از تریبون نماز جمعه تقدس آن را زیر سوال برد، افزود: نماز جمعه از ایمان مردم نشات می گیرد و نباید به جولانگاه سیاسی و انتخاباتی تبدیل شود.
وی با بیان این که نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقتصادی دغدغه کنونی جامعه است، تصریح کرد: دولتمردان باید مسایل اصلی جامعه که مشکل بیکاری، بهبود شرایط اقتصادی و بروکراسی اداری است را رفع کنند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه چهارمحال وبختیاری بالاترین امار بیکاری کشور را دارد از مسئولان خواست برای حل مشکل بیکاری جوانان چاره اندیشی کنند.
وی همچنین اظهار کرد: ملت غیور ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارند، چرا که آنان و هم پیمان های آنها اثبات کردند که دغدغه عمل به تعهدات خود را ندارند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: آمریکا با عمل نکردن به تعهدات خود در برجام چهره پلید خود را آشکار ساخت و دولتمردان ما باید در همین نقطه راه نفوذ آنان را مسدود کنند.
حجت الاسلام نکونام، ایستادگی جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن را نمونه بارز جایگاه رفیع انقلاب و تاثیر آن در منطقه دانست.
وی با یاداوری چهارم آبان مصادف با اعتراض امام خمینی (ره) به تصویب قانون کاپیتولاسیون گفت: مبارزه امام در راستای حذف این قانون، برای مستضعفان عزت و اقتدار را به همراه داشت.
وی همچنین سالروز تاسیس سازمان ملل در سوم ابان ماه اظهار کرد: این سازمان ابزاری برای سلطه گری و نفوذ ابر قدرت ها در جهان است.
امام جمعه شهرکرد از همکاری مردم در سرشماری اینترنتی قدردانی و تلاش آنان را ستود.
خبرنگار : شکوفه سلیمانی** انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
/2097/8125/6021
کد N1527351

وبگردی