آفتاب
امام جمعه موقت یاسوج:

سازمان ملل دربرابر جنایت های آمریکا علیه مسلمانان واکنش نشان نمی دهد

سازمان ملل دربرابر جنایت های آمریکا علیه مسلمانان واکنش نشان نمی دهد

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: سازمان ملل متحد نهادی بی اثر و بی خاصیت بوده و در برابر جنایت های آمریکا و متحدانش علیه مسلمانان جهان هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: فرمانبرداری و اطاعت از ابرقدرت ها به ویژه آمریکا و اجرای دستورهای آن تنها کاری است که مسئولان سازمان ملل متحد به آن عمل می کنند.
وی گفت: آمریکا به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در حال ارتکاب انواع جنایت در کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین و لبنان است و به تازگی نیز از آل سعود و گروهک تروریستی داعش برای کشتار مسلمانان حمایت همه جانبه می کند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: تاکنون هیچ منفعتی به برخی کشورهای اسلامی طرفدار و مطیع آمریکا نرسیده و تنها نتیجه این نوکری نیز تضعیف باورها و ارزش های دینی آنها بوده است.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون یکی از توطئه های شوم آمریکا در کشور در زمان رژیم پهلوی بود که نوعی توهین به ملت ایران محسوب می شد.
وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) با تمام وجود در مقابل این لایحه ایستاد و ولایتمداری ملت ایران و پیروی محض آنان از ولی فقیه نیز مانع تصویب آن شد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: سلامت و امنیت 2 نعمت مهم الهی است که باید بیش از پیش قدردان آنها بود.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: افراد نیکوکار و موسسه هایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به بخش سلامت کمک کرده و مبالغی را برای درمان بیماران هزینه می کنند.
وی با اشاره به 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع)، افزود: باید بیش از پیش به تبیین ابعاد شخصیت دینی، علمی، اخلاقی و مبارزاتی امام چهارم شیعیان پرداخته شود.
حجت الاسلام موسوی اعظم بیان کرد: امام زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) با سخنرانی های کوبنده خود علاوه بر روشنگری در زمینه واقعه عاشورا و نهضت کربلا سبب رسوایی حکومت بنی امیه شدند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
کد N1527305

وبگردی