آفتاب

محبی‌نیا: قامت اصولگرایی برای کاندیدای ریاست جمهوری بالاتر از حرف‌هایی است که بر سر زبان‌هاست

محبی‌نیا: قامت اصولگرایی برای کاندیدای ریاست جمهوری بالاتر از حرف‌هایی است که بر سر زبان‌هاست

ایسنا نوشت:نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس معتقد است قامت اصولگرایی برای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری باید بالاتر از حرف‌هایی باشد که این روزها بر سر زبان هاست.

جهانبخش محبی‌نیا درباره اینکه تقریبا اصلاح طلبان در حمایت خود از روحانی تاکید دارند و از آن طرف برخی از اصولگرایان معتدل نیز بر آن تاکید می کنند، گفت: آقای روحانی با توجه به ویژگی‌های مثبتی که از نظر فردی و سیاسی برایشان فراهم بود و یک نوع خوشانسی که فکر می‌کنم همیشه وی را همراهی کرده هم در دوره قبل و هم در این دوره شرایط دست به دست هم می‌دهند که این اقبال خوب برای او رقم زده شود تا بتوانند در خدمت به ایران، مردم و انقلاب باشند.

وی درباره اینکه اخیرا برخی کاندیداها برای جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده‌اند، گفت: فکر می‌کنم قامت اصولگرایی برای کاندیدای ریاست جمهوری باید بالاتر از حرف و حدیث‌هایی باشد که این روزها بر سر زبان‌هاست.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید سیکل و فرآیند مورد نظر طی شود تا بتوان کاندیدای مورد نظر را انتخاب کرد. اکنون به نظر می‌رسد هجوم سرسام آور بعضی از دوستان که قد و قامت ریاست جمهوری را ندارند در واقع تخریب زیرساخت‌های انتخابات ریاست جمهوری است و نباید عجله کرد.

۲۹۲۹

کد N1527157

وبگردی