آفتاب
مقانلو در گفتگو با مهر:

تکواندو به ساحل آرامش می‌رسد/ تغییراتی در کادر فنی خواهیم داشت

تکواندو به ساحل آرامش می‌رسد/ تغییراتی در کادر فنی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: از اعتماد مجدد جامعه تکواندو سپاسگذارم و امیدارم با کمک بزرگان این رشته بتوانیم به آرامشی که قبل از المپیک داشتیم، دست پیدا کنیم.

بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: از ابقای مجدد خود بی اطلاع بودم. مدتی قبل تماس گرفته و اعلام داشتند که پس از بررسی های انجام شده، دوباره این مسئولیت سنگین به بنده واگذار شده و امیدوارم بتوانم چون گذشته به خوبی انجام وظیفه کنم.

وی در مورد تغییر در کادر فنی و نحوه ادامه همکاری با بی باک و یوسفی هم گفت: در این مورد با برخی مربیان صحبت هایی شده و هنوز به جمع بندی لازم نرسیده ایم. در این بخش تغییراتی خواهیم داشت که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات اعلام خواهد شد. 

سرمربی تیم ملی توجه به لیگ برای انتخاب کادر فنی گفت: لیگ تازه آغاز شده و ما هم در حال مذاکره با مربیان مد نظر خود هستیم. اینکه این مربیان بتواند از تیم خود منفک شوند یا خیر هنوز مشخص نیست.

مقانلو در مورد ملاک دعوت ۱۵ تکواندوکار به اردوی تیم ملی گفت: هشت نفر از این نفرات که پیش از این هم در اردوی تیم ملی حضور داشتند، سایر نفرات هم از جوانان با آتیه تکواندو کشور هستند که باید ببنیم تا چه حد می توانند به تیم ملی کمک کنند. 

وی افزود: گویا قرار است عاشورزاده و خدابخش تغییر وزن بدهند. البته هنوز با این ملی پوش صحبتی نداشته ام ولی اگر چنین کاری صورت گیرد، این دو در مسابقات جایزه بزرگ نمی توانند شرکت کنند. از بین سایر نفرات هم تیم اعزامی به جام جهانی را انتخاب خواهیم کرد. 

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: شرایط برای حضور در مسابقات پیش رو سخت است، ولی تلاش داریم با اجرای دقیق برنامه ها حضوری موثر در این دو رویداد داشته باشیم. 

مسابقات فینال جایزه بزرگ(گرندپری) ۲۰۱۶ تاریخ ۱۹ و ۲۰ آذرماه و بیستمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در شهر "باکو" آذربایجان برگزار خواهد شد. 

کد N1527138

وبگردی