آفتاب
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم:

حوزه های علمیه باید انقلاب اسلامی را از آسیب های فکری محافظت کنند

حوزه های علمیه باید انقلاب اسلامی را از آسیب های فکری محافظت کنند

قم- ایرنا- فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق (ع) قم با تاکید بر نقش مهم حوزه های علمیه در صیانت از انقلاب اسلامی، گفت: حوزه های علمیه باید انقلاب اسلامی را از آسیب های فکری محافظت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فرد روز پنجشنبه در گردهمایی منطقه ای طلاب بسیجی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حوزه ها باید مراقب باشند، تا ویروس ها ضربه ای به ستون فقرات انقلاب وارد نکنند، اظهار داشت: حوزه ها باید راه های ورود این میکروب ها را شناسایی و مسدود و برای سمپاشی جهت زدودن آنها اقدام نمایند.
وی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب از این ویروس ها ولو تحت یک عنوان کلی نام می برند ما به عنوان نیروهای بسیجی باید بدنبال شناسایی و از بین بردن آنها باشیم و زمانی که بحث تحریف شخصیت امام راحل از زبان رهبر معظم انقلاب مطرح می شود نیز باید ببینیم تحریف گر چه کسانی هستند و هدف شان از این کار چیست.
وی خاطر نشان کرد: رهبری وقتی مساله نفوذ را مطرح می کنند ما به عنوان کسانی که می خواهیم این انقلاب سالم بماند باید ببینیم محفظه های این نفوذ کجاست و نفوذ گران چه کسانی هستند و اثرات آن چیست و هم چنین چهره ها و احزاب و گروه هایی که جاده نفوذ دشمن را آسفالت می کنند نیز چه کسانی هستند
طیبی فرد در ادامه افزود: وقتی رهبری می فرمایند باید این بحث ها دنبال شود، تفکر بسیجی حتما این کار را انجام دهد و وقتی موضوع جهاد کبیر مطرح می شود باید ببینیم مصداق جهاد کبیر در داخل کشور کجا اتفاق می افتاد و چه کسانی راه اطاعت از منافقان را سامان دهی می کنند، و بدانیم اگر این ها را نشناسیم به این انقلاب نیز مانند انقلاب های دیگر ضربه وارد می شود.
طیبی فرد با اشاره به شعار ما می توانیم و بحث خودکفایی به عنوان یکی از آرمان های مهم انقلاب، افزود: طلاب انقلابی باید ببینند کسانی که برخلاف این شعار عمل می کنند، و می گویند ما نمی توانیم و باید همیشه دستمان را به دامن بیگانه بچسبانیم تا چیزی از آنها بگیریم چه افرادی هستند.
وی افزود: امروز کسانی مسئول اجرای اقتصاد مقاومتی شدند، که اعتقاد دارند باید همان گونه که در ورزش از خارج از کشور مربی می آوریم باید برای مدیریت اقتصادی نیز همین کار را انجام دهیم.
وی گفت: حوزه انقلابی یعنی توجه به شاه کلیدهایی که رهبری بیان می کنند و ما باید خوب تبیین کنیم و به خوبی نیز متوجه قضایا شویم.
7403/ 6133/ خبرنگار -محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
کد N1527001

وبگردی