آفتاب

یک رییس‌جمهور قوی با رای بالا می‌خواهیم

یک رییس‌جمهور قوی با رای بالا می‌خواهیم

*حسین کنعانی مقدم

تمام افرادی که توان این را دارند که در معرض انتخاب شدن قرار بگیرند حق ورود به عرصه انتخابات  و گذراندن مراحل مختلف را دارند.  در استراتژی اصولگرایان ممکن است احزاب با چند کاندیدا  وارد گردونه انتخاباتی شوند اما در نهایت یک نفر را به عنوان نامزد اصلی خود معرفی می کنند، این امر بیانگر وحدت میان جریان اصولگرایی است.

جریان اصولگرایی به دنبال آن است که یک رییس جمهور قوی با رای بالا برای حل مشکلات کشور داشته باشد، یک فرد ضعیف با رای کمتر قطعا مورد تایید ما و ملت ایران نیست.

اما وحدت به معنای پیروزی به هر قیمت برای اصولگرایان نیست. از دیدگاه ما هدف وسیله را توجیه نمی کند و این دیدگاه که برخی معتقدند با چند نامزد وارد انتخابات شویم تا رای روحانی را بشکنیم پسندیده نیست.

تندرو  و کندرو در عرصه سیاسی مصادیق مختلفی دارد. قطعا کسانی که افراطی گری را دنبال می کنند و رفتارهایی خارج از چارچوب‌های قانونی بروز می دهند مورد تایید جریان اصولگرایی نیستند. اصولگرایی یعنی قانون گرایی و طبعا آنها که می خواهند فراقانونی عمل کنند در دایره اصولگرایی قرار نخواهند گرفت.

رفتارهای تندروگرایانه قطعا به موفقیت نخواهد رسید. ممکن است در برخی موارد مزاحمت هایی را ایجاد نمایند اما مردم به مانند همیشه خط بطلانی بر این رفتارها خواهند کشید و انتخاب صحیح خواهند داشت.

دبیرکل حزب سبز ایران و عضو جبهه ایستادگی

کد N1526997

وبگردی