آفتاب
پیش از آغاز بازی؛

کودک استقلالی دروازه پرسپولیس را گشود/بیمار سرطانی به آرزویش رسید

کودک استقلالی دروازه پرسپولیس را گشود/بیمار سرطانی به آرزویش رسید

اهواز - پیش از آغاز بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس، یک کودک ۱۰ ساله مبتلا به بیماری سرطان به صورت نمادین دروازه تیم فوتبال پرسپولیس را گشود تا به آرزوی خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسه پنجمین فصل قشنگ که در این مدت مبتکر ایده های فراوانی برای تحقق آرزوی کودکان سرطانی بوده این بار نیز دست به ابتکار جالبی زده تا آرزوی یک کودک سرطانی دیگر تحقق پیدا کند.

در جریان بازی امروز عصر تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در جریان هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، یک کودک با گشودن دروزاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید.

این کار که با هماهنگی بازیکنان دو تیم و مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت، مرتضی کودک ۱۰ ساله اهوازی که مبتلا به بیماری سرطان است و آرزوی گشودن دروازه پرسپولیس را داشت، به صورت نمادین اقدام به این کار کرد و دروازه بیرانوند را گشود.

این کودک در اقدامی نمایشی پشت یک ضربه پنالتی‌ قرار گرفت که علیرضا بیرانوند درون دروازه آن ایستاده بود و در نهایت موفق شد آن را تبدیل به گل کند. گل کردن توپ و شادی این کودک موجی از تشویق از سوی هواداران و بازیکنان را در پی داشت و در نهایت او در آغوش برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت.

رامین رضائیان نیز پیراهن خود را به این کودک مبتلا به سرطان که مبارزه‌ای جانانه با این بیماری را پشت سر می‌گذارد، اهدا کرد.

با پیگیری‌های موسسه پنجمین فصل قشنگ اهواز، فدراسیون فوتبال پذیرفت پیش از آغاز بازی، فضایی برای برآوردن آرزوی مرتضی فراهم کند و تیم پرسپولیس هم قبول کرد که گل بخورد.

برانکو ایوانکوویج سرمربی تیم پرسپولیس نیز این کودک را در آغوش کشید و با وی عکس یادگاری گرفت.

کد N1526783

وبگردی