آفتاب

سرمربی استقلال خوزستان: موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

سرمربی استقلال خوزستان: موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به پرسپولیس تهران داشت ولی تنها یک موقعیت تبدیل به گل شد.

به گزارش ایرنا، سیدسیروس پور موسوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار کرد: در این هفته بازی جذاب و باکیفیتی را برابر تیم پرسپولیس ارائه کردیم و با وجود شایستگی های ما برای پیروزی در این دیدار دو امتیاز را از دست دادیم.
وی افزود: تیم خود را در این بازی پیروز می دانم چرا که در تمامی دقایق بازی توپ و میدان در دست ما بود و موقعیت های ما بسیار بیشتر از حریف بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: متاسفانه در چند صحنه حساس بازی و در زمان حمله تیم ما، داور بازی با سوت های بی مورد از موقعیت های ما روی دروازه حریف جلوگیری کرد که اگر غیر از این بود نتیجه ای دیگر در این بازی رقم می خورد.
وی گفت: کارشناسان مسائل داوری بازی را به دقت آنالیز کنند چرا که تیم ما در این دیدار حاکم مطلق میدان بود و سوت های بی مورد داور از سرعت تیم ما کاست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: اخطارهای مستمر داور به بازیکنان ما انرژی بازیکنان را کاهش داده و باعث شد آن ها در ادامه با استرس بالایی کار کنند.
پورموسوی در ادامه داد: پیش از بازی گفته بودم که همگی برای قهرمان شدن پرسپولیس بسیج شده اند و همچنان بر روی حرف خود ایستاده ام و تیم های مدعی لیگ باید به رده های دوم و سومی فکر کنند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: متاسفانه در فصل گذشته برخی از شرکت های استان تیم های غیر خوزستانی را حمایت می کردند و انتظار داریم در این فصل حامی تیم خوزستان باشند تا بازهم بتوانیم برای این استان افتخار آفرینی کنیم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار و در هر دو تیم در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.
7152/6065 *شبس*1613
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشاردهنده: عبدالله غفاری
کد N1526751

وبگردی