آفتاب

آتش‌سوزی در اتاق خواب منزل مسکونی/ نجات ۴ نفر از میان شعله‌ها

آتش‌سوزی در اتاق خواب منزل مسکونی/ نجات ۴ نفر از میان شعله‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد آتش سوزی در خانه مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر نجات یافتند.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۳:۵۶ دقیقه بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه واقع در بلوار فردوس بعد از خیابان ولیعصر اعزام شدند.

وی گفت: با حضور نجاتگران آتش‌نشان در محل حادثه مشخص شد یک ساختمان سه طبقه مسکونی که هر طبقه آن دارای یک واحد مجزا بود دچار حریق شده، بررسی ها نشان می داد حریق در یکی از اتاق های خواب طبقه دوم این ساختمان قدیمی رخ داده و به واسطه وجود لوازم خواب و همچنین چوب در این اتاق دود بسیار زیادی همه ساختمان را در بر گرفته است.

ملکی گفت: بر اثر وقوع این حادثه ۴ نفر از ساکنان این خانه قدیمی از جمله سه نفر خانم و یک نفر آقا در میان دود و آتش محبوس شده بودند که نجاتگران بلافاصله هر ۴ نفر را به طبقات فوقانی و پشت بام هدایت کرده و با استفاده از دستگاه تخلیه دود اقدام به دود ناشی از آتش سوزی و موفق خاموش کردن شعله های آتش شدند.

ملکی گفت: با اطفای حریق و مهار شعله های آتش محل ایمن سازی شد و عملیات در ساعت ۵:۴۲ دقیقه به پایان رسید. علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

کد N1526731

وبگردی