آفتاب
گزارش

اعضای هیات رئیسه نخبگان رسانه شهر ری انتخاب شدند

اعضای هیات رئیسه نخبگان رسانه شهر ری انتخاب شدند

: اعضای هیات‌رئیسه نخبگان بسیج رسانه شهرری انتخاب شدند. در این جلسه که با حضور هادی تمهیدی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، سید محمد ...

دنیای اقتصاد – شهرری – روح‌الله حسین‌زاده: اعضای هیات‌رئیسه نخبگان بسیج رسانه شهرری انتخاب شدند. در این جلسه که با حضور هادی تمهیدی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، سید محمد موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، هادی بادلی، جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)، امین بابایی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری و مصطفی هدایی، رئیس بسیج رسانه استان تهران در سالن جلسات سپاه ناحیه ری برگزار شد، پس از رای‌گیری از میان اعضای شورای نخبگان بسیج شهرستان ری، آقایان محسن شیرازی نژاد، روح‌الله حسین‌زاده، مهدی صدفی‌زاده و بهنام ژاله به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌رئیسه و خانم نیاز گلی به‌عنوان عضو علی البدل این کانون انتخاب شدند. همچنین محمد محمدی‌فر به‌عنوان بازرس اصلی و علی کیوانی نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

 

هادی بادلی، جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم‌(ع) گفت: وظیفه ذاتی بسیج، هماهنگی اقشار مختلف جامعه و تقویت شجره طیبه بسیج است. وی افزود: در سالی نیز که به‌نام سال اقتصاد مقاومتی مزین شده است، بسیج در کنار همه سازمان‌ها برای تحقق این شعار در تلاش و اقدام است. وی خبرنگاری را شغلی سخت اما شیرین ارزیابی کرد و گفت: سپاه ناحیه ری با اطلاع از مشکلات و توانمندی‌های این حرفه، نخبگان بسیج رسانه را تشکیل داده است. جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: قشر نخبگان بسیج رسانه شهرری با هدف افزایش همدلی و همزبانی در میان اصحاب رسانه شکل گرفته و معتقدیم هماهنگی هرچه بیشتر جامعه خبری، انعکاس خبری مطلوب‌تری را به همراه خواهد داشت. معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در این نشست تشکیل نخبگان بسیج رسانه شهرری را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد: این قشر بتواند با برنامه‌ریزی مطلوب و جامع، مبین رسالت خطیر حرفه خبرنگاری باشد.

هادی تمهیدی نقش رسانه‌ها را در مقابله با تهدیدات رسانه‌ای بیگانگان بارز و تعیین‌کننده دانست و بر رعایت اصول حرفه‌ای در ارسال و انعکاس اخبار تاکید کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این مراسم با قدردانی از تشکیل نخبگان بسیج رسانه شهرری به تشریح اقدامات این اداره در حوزه مطبوعات پرداخت و گفت: به‌زودی نماینده مطبوعات شهرستان ری برای عضویت در هیات‌مدیره خانه مطبوعات استان تهران و همچنین شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری انتخاب می‌شود. سیدمحمد موسوی اظهار کرد: انتخاب نشریات و مقالات برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه مطبوعات و تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران از دیگر برنامه‌های در حال اجرا یا بررسی است. بر اساس این گزارش، در رای‌گیری داخلی اعضای هیات رئیسه نیز، محسن شیرازی‌نژاد به‌عنوان رئیس و روح‌الله حسین‌زاده و مهدی صدفی‌زاده به ترتیب به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب و بهنام ژاله نیز عهده‌دار مسوولیت خزانه‌داری نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری شدند. حسین‌زاده نماینده روزنامه «دنیای اقتصاد» در شهرستان ری است.

کد N1526456

وبگردی