آفتاب

انهدام شبکه سازمان یافته مدلینگ توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله

انهدام شبکه سازمان یافته مدلینگ توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله

اراک - ایرنا - روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه ای از انهدام شبکه سازمان یافته مدلینگ در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته افزوده است : چهار شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله شناسایی و 24 نفر از عوامل آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
این اطلاعیه افزوده است: به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می رساند در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله موفق به کشف، شناسایی و انهدام شبکه ترویج فساد و ابتذال در حوزه های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی در شبکه های اجتماعی شدند.
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: بخشی از اقدامات این شبکه سازمان یافته شامل ترویج فرهنگ برهنگی و مدلینگ و عادی سازی بی حجابی، تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه گری و ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی از طریق ساخت کلیپ و انتشار تصاویر مبتذل می شود.
این اطلاعیه می افزاید: این سازمان در راستای مقابله با اقدام های ضد فرهنگی و اشاعه فساد و فحشا توسط شبکه های مدلینگ و جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری درباره برخورد با هجمه های فرهنگی و احترام به خواست مردم، با 4 شبکه مدلینگ در استان مرکزی برخورد کرد.
براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزیف علاوه بر دستگیری مهره های کلیدی و پلمپ 9 باب آتلیه، استودیو و آرایشگاه زنانه ، تعداد 41 نفر از افرادی که ناخواسته در دام این شبکه افتاده بودند، احضار و ارشاد شدند.
3017/3075/3404** خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: محسن اسماعیلی
کد N1526304

وبگردی