آفتاب

هشدار سرمربی تراکتورسازی به بازیکنان/ قلعه نویی: با کسی شوخی ندارم

هشدار سرمربی تراکتورسازی به بازیکنان/ قلعه نویی: با کسی شوخی ندارم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ضمن هشدار انضباطی به بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: من با کسی شوخی ندارم و باید کسانی که با ما هستند تمامی فکر و ذهنشان با تیم باشد.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، افزود: من مربی منضبطی هستم، هیچ گاه مربی پروازی نبوده ام و همیشه کنار تیم خودم هستم و باید همه کسانی که با ما کار می کنند نیز چنین باشند و اگر دوستان همراه نشوند نفرات جدید را جایگزین آنها می کنیم که بهتر از آنها هستند.
وی ادامه داد: من به تمرکز تیمی بسیار اعتقاد دارم و تمام بازیکنان باید این رویه را رعایت کنند، ما دوست داریم این نفرات تغییر رویه دهند و در جمع ما بمانند.
قلعه نویی با بیان اینکه به چند نفر از بازیکنان هشدار دادم که اگر تقویت نشوند در نیم فصل دوم کنار ما نخواهند بود، اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است و حفظ شرایط آرمانی این تیم سخت است.
وی ، درباره مصدومیت جاسم کرار نیز گفت: این بازیکن فردا بازی می کند اما مشخص نیست که در ترکیب اصلی باشد یا در نیمه دوم به میدان برود، کرار می تواند در لیگ های معتبر دنیا بازی کند ولی بدن سازی های لازم را انجام نمی دهد و در فشار بازی دچار مصدومیت می شود.
قلعه نویی ادامه داد: هر موقع بازی های لیگ برتر پیاپی و مرتب برگزار شده ما خوب بازی کردیم اما مقابل سایپا خوب نبودیم که امیدواریم فردا در زمین خودمان سه امتیاز را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه فولاد اهواز تیم بسیار خوبی است و در 50 متر رو به جلو عملکرد عالی دارد، ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی با حضور هوادارانش پیروز بازی فردا شود.
سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم ما از نظر آماری جزو بهترین تیم های لیگ است و خط حمله خیلی خوبی داریم که با آماده شدن مهدی شریفی و ادینهو شرایط به مراتب بهتری نیز خواهیم داشت.
دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر فردا / پنجشنبه/ راس ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی برگزار می شود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی** انتشاردهده: محمد عزیزی راد
3038/518
کد N1526194

وبگردی