آفتاب
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد:

انتقاد رهبری از واگذاری امتیازات بنیاد ملی نخبگان به دانشگاهها

انتقاد رهبری از واگذاری امتیازات بنیاد ملی نخبگان به دانشگاهها

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دیدار امروز نخبگان با مقام معظم رهبری ایشان از واگذاری اجرای برخی امتیازات بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه ها انتقاد کردند.

سعید سهراب پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار  صبح امروز جمعی از نخبگان  و استعدادهای برتر کشور با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار درخصوص اجرای برخی امتیازات و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان توسط دانشگاه ها انتقاد کردند.

وی افزود: ایشان تاکید داشتند که ارائه امتیازات و تسهیلات به نخبگان باید از سوی بنیاد ملی نخبگان صورت گیرد و اگر قرار باشد این موضوع در دانشگاه ها پیگیری شود از ابتدا این بودجه به دانشگاه ها داده می شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: همچنین ایشان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان را دو ارگان متفاوت عنوان کردند و تاکید داشتند که این دو نهاد باید کار خود را انجام دهند.

سهراب پور اظهار داشت: ایشان به موضوع اردوهای جهادی اشاره کردند و تاکید داشتند که برگزاری اردوهای جهادی برای نخبگان موجب می شود تا این افراد بتوانند با مسائل و مشکلات کشور آشنا شوند و در جهت رفع مشکلات کشور برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با تاکیدات مقام معظم رهبری در سال های گذشته راه اندازی شده است، گفت: ایشان نخبگان را سرمایه ها و سازندگان کشور معرفی کردند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: در این دیدار ایشان اعلام کردند که انقلاب اسلامی پدیده ای مهم و جدید در جهان است بنابراین نخبگان وظیفه دارند انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کنند و این انقلاب را به هدف نهایی برسانند.

کد N1526060

وبگردی