آفتاب
کاپیتان تیم جوانان در گفتگو با مهر:

کی‌روش به تیم فوتبال جوانان روحیه داد/ دیدار سختی با یمن داریم

کی‌روش به تیم فوتبال جوانان روحیه داد/ دیدار سختی با یمن داریم

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه در بازی برابر ژاپن گل سالم ما نادیده گرفته شد، گفت: بازی سختی برابر یمن داریم اما برای این مسابقه به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در بازی‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در حال حاضر در بحرین حضور دارد. شاگردان امیر حسین پیروانی در اولین مسابقه خود در این بازی‌ها برابر قطر به تساوی یک بر یک رسیدند و در دومین مسابقه خود نیز در برابر ژاپن به تساوی بدون گل رضایت دادند. جوانان ایران در آخرین مسابقه خود از مرحله گروهی فردا به مصاف یمن خواهند رفت.

رضا کرملا چعب کاپیتان تیم جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دو مسابقه اخیر تیم ملی گفت: در بازی اول برابر قطر عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم زیرا می‌توانستیم این بازی را با اختلاف چند گل از حریف پیروز شویم.

وی با اشاره به بازی با ژاپن و تساوی بدون گل برابر این تیم نیز افزود: ژاپن حریف قدرتمندی بود اما در این مسابقه هم ما از حریف برتر بودیم و در اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. توانستیم برابر ژاپن با عملکرد خوبی که داشتیم حتی یک بار هم دروازه حریف را باز کنم که گل سالم مان در این بازی نادیده گرفته شد. در این مسابقه هم حق ما پیروزی بود که متاسفانه به هدفمان نرسیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به بازی پیش رو این تیم برابر یمن خاطر نشان کرد: یمن تیم خوبی است و در بازی های قبلی‌اش مقابل ژاپن و قطر توانسته تا دقایق آخر دروازه اش را بسته نگه دارد. این موضوع بیانگر آن است که یمن در دفاع تیمی عملکرد خوبی دارد اما ما هم هدفمان در هر مسابقه پیروزی است و می‌خواهیم از این بازی سه امتیاز را به دست آوریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. مطمئن هستم که فردا با ارائه یک بازی خوب و زیبا و کسب سه امتیاز به مرحله بعدی صعود می‌کنیم.

کرملا چعب تاکید کرد: تیم ما در مجموع پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم برابر هر تیمی به پیروزی برسیم و با اقتدار به جام جهانی راه پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص تمرین مشترک تیم ملی بزرگسالان و تیم جوانان هم گفت: این کار خوبی بود که صورت گرفت و به بازیکنان انگیزه زیادی داد.از طرفی کی‌روش هم با بازیکنان صحبت کرد و به ما این دلگرمی را داد که می‌توانیم در آسیا قهرمان شویم و به جام جهانی برویم. کی‌روش روحیه ما را برای این بازی ها چند برابر کرد.

کد N1525938

وبگردی