آفتاب

خنثی‌سازی بمب‌گذاری تروریست‌ها در استان فارس/ کشف ۱۰۰ کیلو مواد منفجره

خنثی‌سازی بمب‌گذاری تروریست‌ها در استان فارس/ کشف ۱۰۰ کیلو مواد منفجره

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شرط اول پیشرفت کشور امنیت است، گفت: امنیت حق مسلمانان است و باید در جامعه اسلامی، امنیت کامل داشته باشند

به گزارش ایلنا،  حجت الاسلام سید محمود علوی دوشنبه (۲۶ مهر ۹۵)، در جمع نمازگزاران و در مراسم عزاداری هفتمین شب شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) در مسجد امام حسین (ع) بیرجند، امنیت را یکی از اهداف انبیاء و اولیا الهی و قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: امنیت حق مسلمانان است و مسلمانان باید در جامعه اسلامی در امنیت کامل باشند.

وی هدف از سفر خود به استان‌های کشور را بررسی وضع امنیتی استان‌ها دانست و گفت: در این سفر نیاز‌ها و امکاناتی که زمینه برقراری بیشتر امنیت می‌شود را تامین می‌کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از احکام اسلام و اولیا الهی است، برقراری امنیت را از رسالت‌های خود می‌داند گفت: آزادی خواهی و عزت ایران اسلامی باعث شده تا امروز دشمنان به ما حسادت بورزند.

حجت‌الاسلام علوی به هم پیمانی برخی از حکام خود فروخته کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و کمک و تجهیز گروههای تروریستی تکفیری اشاره کرد و گفت: حاکمان این کشور‌ها، ایران اسلامی را خطری برای موجودیت خود می‌دانند و در هراسند که بیداری اسلامی در کشورهای آن‌ها شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا خللی در امنیت ایران اسلامی به وجود آورند گفت: امروز با کمک و لطف پروردگار و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و اطلاعاتی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

علوی به موفقیت‌های وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: وقتی وزارت اطلاعات دست در دست دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی می‌نهد همه توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در عاشورای حسینی گروه‌های تروریستی در تلاش بودند تا در برخی شهرهای استان فارس که شیعه و سنی با هم برادارنه زندگی می‌کنند با انفجارهایی وحدت آن‌ها را برهم بزند و خسارات زیادی به بار بیاورند گفت: این توطئه دشمنان هم با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی و از آن‌ها بیش از ۱۰۰ کیلو مواد منفجره کشف و ضبط شد.

وزیر اطلاعات برقراری امنیت را کار حسینی دانست و گفت: تیم‌های مختلف تروریستی با روش‌های مختلف و با تجهیزاتی از جمله بمب‌ها، نارنجک‌ها و کمربندهای انفجاری قصد داشتند خسارت به بار بیاورند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) که برای برقراری امنیت با خدا پیمان بسته‌اند، توانستند همه این توطئه‌ها را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه به برکت رهبری داهیانه رهبر انقلاب اسلامی، حمایت مردم و در سایه امام زمان (عج)، دست همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی و قضایی در دست هم گره خورده است گفت: امروز همه نیروهای امنیتی و نظامی مانند انگشتان یک دست از طرفی امور کشور را رسیدگی می‌کنند و از طرفی مانند یک مشت بر فرق دشمنان کوبیده می‌شوند و به آنان مجال ضربه زدن به امنیت کشور را نمی‌دهند.

کد N1525200

وبگردی