آفتاب

نشاط، در خانواده محور یک جشنواره

نشاط، در خانواده محور یک جشنواره

دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در کاخ نیاوران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه فیلم پروین اعتصامی عصر دیروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی و رحمت الله رئوف مدیر کاخ نیاوران، شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم پروین اعتصامی به ریاست احمد مسجد جامعی در کأخ نیاوران تشکیل جلسه داد.

در این نشست که کمال تبریزی، علی معلم، هادی منبتی، پریوش نظریه، فرناز قیصری‌پور به عنوان أعضاء شورا حضور داشتند مازیار رضاخانی دبیر جشنواره گزارشی از عملکرد ادوار گذشته جشنواره ارائه و مسائل و مشکلات پیش روی جشنواره را مطرح کرد.

مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی در بخشی از این جلسه گفت: اتفاق‌هایی از این دست بسیار تاثیرگذار است همه ما باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کنیم.

در ادامه احمد مسجد جامعی نیز از حمایت سازمان میراث فرهنگی در استقرار دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در کأخ نیاوران تشکر و قدردانی کرد.

رویکردهای این دوره از جشنواره پس از صدور مجوز برگزاری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد إسلامی در نشست رسانه‌ای به اطلاع سینماگران کشور به خصوص فیلمسازان زن خواهد رسید.

همچنین مازیار رضاخانی از حمایتهای خانم شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در أمور زنان و دکتر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش در برگزاری این دوره قدردانی کرد و گفت: پرچم این دوره از جشنواره، توانمند سازی زنان، ایجاد نشاط در خانواده و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده را به اهتزاز در خواهد آورد.

رضاخانی همچنین از مدیر کاخ نیاوران رحمت الله رئوف هم که همکاری نزدیکی برای استقرار دبیرخانه در کاخ نیاوران داشته تشکر و قدردانی کرد.

شورای سیاستگذاری جشنواره درپایان جلسه لزوم توجه به مسائل و آسیب‌های اجتماعی زنان و خانواده و ترویج و شناخت مادر ایرانی إسلامی و شناسایی زنان تأثیر گذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی را در دستور کار جشنواره قرارداد.

حضور نماینده معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در این جلسه حاکی از حمایت‌های آتی این سازمان از این جشنواره خواهد بود.

 

کد N1525181

وبگردی