آفتاب

پرتغال پل ارتباط تجاری البرز با کشورهای آمریکایی و آفریقای جنوبی

پرتغال پل ارتباط تجاری البرز با کشورهای آمریکایی و آفریقای جنوبی

کرج-ایرنا- مدیرکل بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع کشور پرتغال گفت : کشورش آمادگی دارد به عنوان یک پل ارتباطی ، استان البرز را به بازارهای کشورهای آفریقا و آمریکا جنوبی متصل کند.

به گزارش ایرنا، پدروماگیلیان روز سه شنبه در حاشیه نشست تخصصی تجار و فعالان اقتصادی البرز و کشور پرتغال که در کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به البرز را برقراری روابط تجاری نزدیک میان تجار و بازرگانان پرتغالی با فعالان اقتصادی استان البرز عنوان کرد.
وی اظهار کرد: در این سفر ما با ظرفیت ها و پتانسیل های استان البرز برای همکاری های بیشتر در زمینه های مختلف تجاری آشنا خواهیم شد.
وی از کشور پرتغال به عنوان یک بازار تجاری انعطاف پذیر نام برد و گفت: قوانین و مقررات تجاری کشور پرتغال سهل و انعطاف پذیر است و تجار ایرانی می توانند از این مزیت در برقراری روابط تجاری برخوردار شوند.
وی خاطرنشان کرد: فرصت پیش آمده در برجام زمینه ارتباط اقتصادی ایران با کشورها را فراهم کرده و مانیز با بهره گیری از این فرصت در پی آن هستیم تا فعالیت های تجاری و بازرگانی با البرز را گسترش دهیم.
وی اضافه کرد: مهم تر از همکارهای تجاری، روابط انسانی و اعتماد متقابل بین دو کشور است که می تواند تأثیر بسزایی در روابط اقتصادی طرفین نیز داشته باشد.
مدیرکل بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع کشور پرتغال یادآور شد: در صورتی که دو کشور ایران و پرتغال با نیازهای یکدیگر آشنا شوند، می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل همکاری دوجانبه ای را آغاز کنند.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1525001

وبگردی