آفتاب
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به مهر خبر داد؛

فرش و گلیم با تکنولوژی نانو در نمین تولید می‌شود

فرش و گلیم با تکنولوژی نانو در نمین تولید می‌شود

اردبیل – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از تولید فرش و گلیم با تکنولوژی نانو برای اولین بار در عنبران از توابع شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی تعاونی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حال حاضر تعاونی‌های مطرحی در تولید فرش و گلیم فعالیت دارند.

وی با ابراز خرسندی از راه‌یابی تعاونی‌هایی از شهر عنبران به بازارهای جهانی تأکید کرد: در تداوم این فعالیت‌ها راه‌یابی به بازار ترکیه نیز مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با تأکید به اینکه مهم‌ترین محور فعالیت دولت تولید و اشتغال است، اضافه کرد: در تحقق این مهم تعاونی‌ها نقش کلیدی دارند.

عباسی افزود: در حال حاضر تعاونی‌های فعال که خدمات و تولیدات استاندارد ارائه می‌دهند در استان شناسایی شده‌اند و برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی آن ها فرصتی برای تبلیغ و معرفی تولیدات تعاونی‌ها فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه برخی تعاونی‌ها به طرح مشکلات خود پرداختند، ادامه داد: قرار است در جلسه مشترک با بانک‌ها و تعاونی‌های فعال استان مشکلات دریافت تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گیرد.

کد N1524985

وبگردی