آفتاب

جریان‌های سیاسی در جهت وفاق ملی حرکت کنند

جریان‌های سیاسی در جهت وفاق ملی حرکت کنند

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: انتظار دولت از مجموعه جریان‌های سیاسی کشور حرکت در جهت ایجاد وفاق ملی است.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در دیدار با فعالان سیاسی استان، یکی از مهمترین ویژگی‌های دولت تدبیر و امید را توجه به وفاق ملی و ایجاد نشاط ملی در کشور دانست. 

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم به رغم همه محدودیت‌ها وفاق و نشاط ملی ایجاد شد که حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها و مجلس، ایجاد اعتماد عمومی و بلوغ سیاسی از نشانه‌های آن است، افزود: یکی از انتظارات دولت از مجموعه جریان‌های سیاسی کشور حرکت در جهت ایجاد وفاق ملی با توجه به بلوغ سیاسی ایجاد شده در کشور است. 

شریعتمداری، موفقیت‌های دولت در حوزه اقتصادی را در سایه ایجاد امید در میان مردم دانست و بر لزوم تقویت آن در جامعه تاکید کرد. 
وی اظهار کرد: پس از انجام دور اول سفرها به کاروان‌سالاری دکتر روحانی، دور دوم سفرها با هدف ارتباط با گروه‌های مرجع در استان‌ها و پیگیری مصوبات دور اول سفرها انجام می‌شود. 
معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به دیدارهای مشاورین و معاونین رییس جمهور با گروه‌های مختلف استان خراسان رضوی تصریح کرد: انجام این سفرها برای پیگیری مصوبات از ابتکارات دکتر روحانی است که در آن ها مروری بر طرح ها و پروژه های مصوب در سفرهای رییس جمهوری انجام می شود.
کد N1524926

وبگردی