آفتاب

تصاویر جاسوسی از نسل جدید ب‌ام‌و ام۵

تصاویر جاسوسی از نسل جدید ب‌ام‌و ام۵

پس از اینکه یک رندر از نسل جدید ب‌ام‌و M5 منتشر شد، حالا یکی از کارمندان ب‌ام‌و که نخواسته نامش فاش شود دو تصویر منتشر کرده و ادعا می‌کند متعلق به نسل جدید مدل M5 هستند.

این تصاویر فرم کلی قسمت‌های جلو و عقب جدید‌ترین و بزرگ‌ترین سدان عملکرد بالای ب‌ام‌و را نشان می‌دهند. در قسمت جلو، تفاوت میان M5 و سری 5 معمولی کاملاً آشکار است چراکه در این قسمت یک سپر متفاوت با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر دیده می‌شود.

این طراحی جسورانه در قسمت عقب خودرو هم وجود دارد و می‌توان یک سپر متفاوت با دیفیوزری بزرگ را در قسمت عقب M5 جدید دید. بااین‌حال جزئیات بیشتری از طراحی خاص نسل جدید ب‌ام‌و M5 با کد G30 در این تصاویر دیده نمی‌شود. بعنوان مثال قطعاً این خودرو مجهز به چهار سر اگزور بزرگ، رکاب‌های اسپرت در طرفین و مجموعه ای از رینگ‌های متفاوت خواهد بود. [span]

[span]

علاوه براین، میدانیم که در سینهٔ M5 جدید یک نسخهٔ اصلاح شده از همان پیشرانهٔ 4.4 لیتری V8 توئین توربو نسل قبلی خواهد تپید. این موتور قدرتی بیش از 600 اسب بخار خواهد داشت و سیستم چهارچرخ محرک XDrive ب‌ام‌و نیز بصورت سفارشی برای آن ارائه خواهد شد. شایعه شده که قدرت دقیق M5 جدید 625 اسب بخار خواهد بود اما خبر بد برای طرفداران این خودرو اینکه برای نسل جدید M5 گیربکس دستی ارائه نخواهد شد چراکه تقریباً هیچ تقاضایی برای آن وجود ندارد. [span]

بنابراین با توجه به این تصاویر و تصاویر جاسوسی قبلی، طراحی نهایی نسل آیندهٔ ب‌ام‌و M5 تا حد زیادی مشخص شده و تقریباً لو رفته است. به همین دلیل می‌توان رندر X-Tomi را تقریباً به‌طور کامل مطابق با واقعیت دانست. بااین‌حال برای مشخص شدن تمامی جزئیات M5 جدید باید تا زمان معرفی رسمی این خودرو یعنی اواخر سال آینده صبر کنیم.

۵۴۵۴

کد N1524835

وبگردی