آفتاب

کشف 118 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

کشف 118 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

شیراز- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام کرد: 118 کیلوگرم موادمخدر از دو دستگاه خودرو طی دو عملیات جداگانه در این استان کشف شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در مطلب ارسالی سه شنبه به ایرنا از قول سرهنگ محمدجعفر تولایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعامل سازنده با پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلیویه و بویراحمد، موفق به شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر شدند.
وی ادامه داد: ماموران با رصد فعالیت های این فرد متوجه شدند وی یک محموله موادمخدر را در کامیون بنز جاسازی کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی کشور از طریق جاده های استان فارس دارد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران موفق شدند این خودرو را در جاده شیراز به سمت اصفهان مشاهده و متوقف کنند.
این مقام انتظامی افزود: ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو 51 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
تولایی اظهار کرد: در شیراز نیز ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های واقع در شمال شهر شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو 405 شک کردند و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.
وی گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو67 کیلوگرم شیره تریاک کشف شد.
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
کد N1524792

وبگردی