آفتاب

440 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کرمان کشف شد

440 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از 440 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شش ماهه نخست سال جاری در این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ناصر فرشید روز سه شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمان افزود: طی شش ماه نخست سال جاری در حوزه کشف تجهیزات پزشکی این استان شاهد رشد 634درصدی بوده ایم.
وی ادامه داد: کشف مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز در استان کرمان طی سال جاری 186 درصد رشد داشته است.
سرهنگ فرشید اظهار کرد: میزان کشفیات وسایل نقلیه، کودهای کشاورزی، تلفن همراه و برنج قاچاق نیز در استان کرمان طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی گفت: میزان کشفیات میراث فرهنگی و عتیقه جات قاچاق نیز در شش ماه سال جاری در کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: میزان کشفیات سیگار قاچاق نیز در نیمه نخست سال جاری 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: کشفیات دام قاچاق نیز در شش ماه امسال در کرمان 86 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: نیروی انتظامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت اقدام می کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: یکی از برنامه های صدا و سیما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
احمد علیرمضانی بیان کرد: موج تبلیغاتی در صدا و سیمای مرکز کرمان برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: حرکت های ایجاد شده برای حمایت از کالای داخلی را وظیفه خود می دانیم و این اقدام با جدیت دنبال می شود.
کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
7440 /1354
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشاردهنده: پروانه امانی
کد N1524700

وبگردی