آفتاب
وزارت ورزش بزودی تصمیم می‌گیرد؛

طلسم انتخابات فدراسیون کاراته می‌شکند/ اساسنامه بدون نقص اعلام شد

طلسم انتخابات فدراسیون کاراته می‌شکند/ اساسنامه بدون نقص اعلام شد

وزارت ورزش و جوانان بزودی زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته را اعلام خواهد کرد تا با برگزاری این مجمع طلسم شکسته شود و رئیس آینده این رشته انتخاب و معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که کمیته ملی المپیک مدتی قبل با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا رفع مشکل اساسنامه فدراسیون های ورزشی مجمع انتخاباتی برگزار نشود، مسئولان این وزارتخانه در تلاشند انتخابات آن دسته از فدراسیونهایی که مشکلی به نام اساسنامه ندارند را برگزار کنند.

محمود گودرزی روز دوشنبه اعلام کرد انتخابات آن دسته از فدراسیونها که چنین مشکلی ندارند برگزار خواهد شد و باقی فدراسیون‌ها نیز باید هرچه سریعتر نسبت به رفع ابهامات موجود در اساسنامه خود اقدام کنند.

در همین رابطه شنیده می شود اولین فدراسیونی که با برگزاری مجمع تکلیف مدیریت آن مشخص خواهد شد کاراته است. سرپرست کاراته مدتی قبل از بی نقص بودن اساسنامه این فدراسیون خبر داده و برای برگزاری مجمع اعلام آمادگی کرده بود.

رقابتهای جهانی کاراته هفته آینده در اتریش برگزار خواهد شد و بعد از پایان این رقابتها و بازگشت تیم ملی،مجمع انتخاباتی آن برگزار می شود.

این مجمع قرار بود دو ماه قبل برگزار شود  که بنا به دلایلی که شبه در انتخابات عنوان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 سیدحسن طباطبایی أواخر مهرماه ٩٤ دو روز بعد از کنار رفتن سمندر، به عنوان سرپرست کاراته انتخاب شد و در طول یکسال گذشته تلاش زیادی داشت تا با آرام کردن جو و حاکم کردن آرامش برنامه های این فدراسبون به درستی اجرا شود.

کد N1524686

وبگردی