آفتاب
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان:

رکوردگیری با دو هدف انجام شد/ از نتایج بچه‌ها رضایت دارم

رکوردگیری با دو هدف انجام شد/ از نتایج بچه‌ها رضایت دارم

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان گفت: از تلاش شاگردانم در رکوردگیری راضی هستم و تمامی ملی‌پوشان، وزنه‌های تمرینی خود را در رکوردگیری به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید ربیعی در خصوص رکوردگیری رسمی قبل از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا این گونه توضیح می دهد: سه هفته تا آغاز این مسابقات در ژاپن فرصت داریم. برهمین اساس رکوردگیری را با شرایط مسابقه‌ای و رسمی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این رکوردگیری رسمی با دو هدف انجام شد. ابتدا مشخص شدن ۸ نفر اصلی تیم اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن و سپس رکوردگیری از وزنه‌بردارانی که قرار است در لیگ وزنه بزنند.

سرمربی تیم جوانان در خصوص آسیب دیدگی «پیمان جان» افزود: آسیب دیدگی این وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم خیلی جدی نیست و او می تواند تمریناتش را از هفته‌ آینده آغاز کند.

وی در مورد رقبای اصلی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد: رقیبان اصلی ما از کشورهای ژاپن، چین و تایلند هستند، اما سعی می‌کنیم تمرکزمان را بر روی وزن‌های سنگین بگذاریم.

ربیعی در پایان در خصوص نزدیک بودن رکوردهای دسته ۱۰۵ کیلوگرم با فوق سنگین، گفت: امیرحسین فضلی وزنه‌بردار فوق سنگین ما به تازگی تغییر وزن داده و هنوز وزنش پایین است. او در دو ضرب از وزنه‌برداران دسته ۱۰۵ بهتر کار کرد و اگر همین طور پیش برود در آینده‌ای نزدیک رکوردهای خیلی خوبی را به ثبت خواهد رساند.

کد N1524574

وبگردی