آفتاب
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

شاهد نفس دوباره تعاونی ها در دولت تدبیر و امید هستیم

شاهد نفس دوباره تعاونی ها در دولت تدبیر و امید هستیم

کرمانشاه- ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به نقش موثر دولت یازدهم در تحول و زنده شدن تعاونی ها اشاره کرد و گفت: شاهد نفس دوباره تعاونی ها در دولت تدبیر و امید هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داوود یاوری روز دوشنبه در همایش یک روزه نقش تعاونی های غرب کشور در توسعه صادرات با محوریت اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه، تعاونی را یکی از مهمترین ظرفیت های تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: با کمک تعاونی ها شکاف درآمدی بین افراد جامعه کاسته می شود و مشارکت اقتصادی در افراد جامعه با هر میزان سرمایه ای که دارند بالا می رود.
وی به تشکیل شرکت تعاونی توسعه تجارت نیک اندیشان زاگرس غرب کشور متشکل از پنج استان غربی کشور اشاره کرد و گفت: تشکیل این شرکت عاملی برای هم افزایی، تعامل و همگرایی تعاونی های منطقه غرب کشور است.
به گفته یاوری، برپایی نمایشگاه ها ی داخلی و خارجی، پرداختن به حوزه گردشگری و توریسم سلامت، امور تجاری و خدماتی از جمله فواید تشکیل شرکت تعاونی منطقه غرب است.
در این همایش یک روزه فعالان حوزه اقتصاد و تجارت، سرمایه گذاران داخلی، شرکت های تعاونی و بازرگانی، بنیاد های توسعه، تعاون و کارآفرینی استان های کرمانشاه، همدان ایلام، کردستان و لرستان حضور داشتند.
7460/3033 *شبس *1488 *1613*خبرنگار: زهره کریم زاده ** انتشار دهنده:عبدالله غفاری
کد N1524313

وبگردی