آفتاب

معاون وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی: انقلاب از افراط و تفریط ضربه خورده است

معاون وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی: انقلاب از افراط و تفریط ضربه خورده است

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تاکنون از افراط و تفریط ضربه خورده است و اگر روش اعتدال را پیش نگیریم قطعا مشکلات جامعه حل و فصل نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر کاراندیش روز دوشنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان رضوی در مشهد افزود: روش اعتدال رواج ارزشها و فضائل اخلاقی را در جامعه در پی دارد و افراط و تفریطها را از بین می برد.
وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و یکی از اهداف آن توجه به حوزه فرهنگ، رواج ارزشها و فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا است.
معاون وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی گفت: اگر رواج ارزشها و فضائلی که در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته در جامعه جاری شود خیلی از مشکلات کنونی حوزه های سیاست، فرهنگ و اقتصاد را را نمی داشتیم.
وی افزود: آزادی در جامعه ای می تواند رشد کند که آرا و اندیشه ها در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان شود. تضارب آرا و اندیشه ها می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور باشد.
نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان رضوی با حضور معاون وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی، مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
خبرنگار: مریم انجیدنی**منتشرکننده: حسین کریم زاده
3027/1858
کد N1523837

وبگردی