آفتاب

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز مهار شد

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز مهار شد

کرج-ایرنا- مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز اعلام کرد که آتش سوزی گسترده در یک واحد صنعتی، تولید تینر دراین شهرک با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

حمیدرضا فرضی روز دوشنبه درگفت گو باخبرنگارایرنا افزود: این واحد تولید تینر امروز دچار آتش سوزی شد که پس از اعلام حریق به ایستگاه های 1 و 2 آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد، آتش نشانان بلافاصله به محل اعزام شده و با حریق گسترده همراه با انفجارهای پی در پی بشکه های تینر روبرو شدند.
وی اضافه کرد: به علت گستردگی حریق برای مهار آن و جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای همجوار، در خواست امداد از واحدهای آتش نشانی ناحیه صنعتی کوثر و شهرداری اشتهارد شد.
فرضی گفت: نیروهای امداد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و با 30 نفر آتش نشان عملیات ادامه پیدا کرد که در نهایت پس از گذشت 2 ساعت ، حریق تحت کنترل قرار گرفت وخاموش شد.
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد خاطر نشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما به واحد تولیدی مذکور خسارات زیادی وارد شده است.
وی گفت: علت حادثه و برآورد میزان خسارت در دست بررسی است.
حدود 2 هزار واحد تولیدی صنعتی فعال ، نیمه فعال و در دست ساخت در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد که حدود 750 واحد آنها فعالیت تولیدی دارند.
شهرستان اشتهارد در 70 کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1523833

وبگردی