آفتاب

زائران اربعین، امسال با سهولت بیشتری تردد می‌کنند

زائران اربعین، امسال با سهولت بیشتری تردد می‌کنند

ایلنا: استاندار ایلام گفت: اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت های اربعین در شهر مرزی مهران شده است و امسال زائران با سهولت بیشتری در این مرز تردد می‌کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، "محمدرضا مروارید" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: میزان اعتبار برای زیرساخت جاده مهران به ایلام 180 میلیارد تومان است و این میزان اعتبار به غیر از اعتباراتی است که شرکت های خصوصی و یا اداره راه و شهرسازی هزینه کرده اند.

وی با بیان اینکه این اعتبار برای زیرساخت هایی همچون راه، پارکینگ و.. نیاز است، اظهار داشت: در زمینه ترافیکی نیز پلیس راهور اقداماتی در رابطه با هدایت اتوبوس ها و سواری ها به منظور تسهیل در تردد زائران در دست اقدام دارد که تا قبل از اربعین به اتمام خواهد رسید.

استاندار ایلام یادآور شد: پارکینگ برای اتوبوس ها و سواری ها، سرویس های بهداشتی و سالن هایی که برای اسکان موقت زائران در نظر گرفته شده است و تا اربعین آماده بهره برداری می شوند.

وی در زمان حضور در پایانه مرزی مهران از کارهای در دست اقدام، پارکینگ ها و مراکز اقامتی که برای زائران در نظر گرفته شده است بازدید و بر آمادگی همه دستگاه ها برای استقبال از زوار تاکید کرد و گفت: تمامی امکانات و زیرساخت های لازم برای تردد زوار باید 20 روز قبل از اربعین آماده هرگونه بهره برداری باشد.

 

کد N1523035

وبگردی