آفتاب

فرمانداری مخالفتی با اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین ندارد

فرمانداری مخالفتی با اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین ندارد

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر اینکه فرمانداری مانع اجرای حکم ماده ۱۰۰ در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژعلاالدین شده گفت: فرمانداری هیچ گونه مخالفتی با اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین ندارد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین آرام، درباره تخریب طبقه ۷ پاساژ علاءالدین اظهار داشت: حکم صادره در حال اجرا بوده و تاکنون بخش‌هایی از این طبقه تخریب شده، اما تخریب کامل شامل برداشتن حدود ۸۰۰ تن بار، نیاز به اتخاذ راهکارهای فنی مهندسی دارد.

وی با اشاره به اینکه تخریب و نخاله برداری از طبقه هفتم یک پاساژ در حال فعالیت با بیش از ۳ هزار نفر شاغل، کار راحتی نیست افزود: سازمان نظام مهندسی تهران در پاسخ به استعلام‌های موجود، اعلام کرد که تخریب طبقه هفتم پاساژعلاالدین نیاز به طی یک پروسه فنی و مهندسی دارد و بایستی مراحل مختلف این اقدام صورت گیرد.

آرام اضافه کرد: فرمانداری تهران چگونه می‌تواند خطراتی که به لحاظ امنیتی و نیز فنی و مهندسی منطقه و مردم را تهدید می‌کند نادیده بگیرد و بدون نظر کار‌شناسی و مسوولیت پذیری دستگاه‌های ذی ربط، در این خصوص بدون تفاوت باشد.

آرام با یادآوری برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری تهران در این خصوص گفت: طی چند روز آینده جلسه کمیته امنیتی شورای تامین شهرستان تهران برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی جوانب مختلف، با حضور تمامی اعضا اتخاذ تصمیم گردد.

کد N1522835

وبگردی