آفتاب

نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران در نگارخانه کوچه باغ

نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران در نگارخانه کوچه باغ

انزلی-ایرنا- نمایشگاه عکس های تاریخی، سازمان ملل متحد و ایران با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی روزهای 29 و 30 مهر در نگارخانه کوچه باغ منطقه آزاد انزلی برپاست.

به گزارش ایرنا، این عکس ها و اسناد تاریخی بازتاب 70 سال همکاری میان سازمان ملل متحد و ایران است و به وسیله مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و آرشیو عکس ملل متحد انتخاب شده است.
دیدار از این نمایشگاه موجب آشنایی مخاطب با تاریخچه فعالیت سازمان ملل در ایران است، نمایشگاه شامل عکس های لحظات تاریخی از جمله امضای منشور ملل متحد در 26 ژوئن 1945 به وسیله مصطفی عدل ریاست هیات نمایندگی ایران، دیدار رسمی هفت دبیرکل ملل متحد از ایران و همچنین اسناد و عکسهایی درباره مذاکرات مربوط به قطعنامه 598 شورای امنیت مورد پذیرش ایران است.
این نمایشگاه پنجشنبه 29 مهر از ساعت 16 تا 20 و جمعه 30 مهر از ساعت 9 تا 13 در نگارخانه کوچه باغ منطقه آزاد انزلی ، جاده رشت انزلی گورابجیر صحرا، کوچه سیار آماده دیدار علاقمندان است.
خبرنگار :گیتی بابایی**انتشار دهنده : نصراله ابراهیمی
6030/6070
کد N1522807

وبگردی