آفتاب

کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر آذرماه برگذار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر آذرماه برگذار می‌شود

کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر در تاریخ 15 و 16 آذرماه توسط انجمن انرژی های تجدید پذیر ایران در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدید پذیر رویداد بزرگی برای ایران به شمار می رود چراکه با توجه به سیاست‏های جدید وزارت نیرو، فضای پسابرجام و لغو تحریم ها و پتانسیل خوب کشور در حوزه انرژی‏های تجدیدپذیر، سرمایه‏ گذاری در این حوزه با اقبال قابل توجهی مواجه شده است.

این رویداد بین المللی با حمایت سازمان انرژی‏های نو ایران،ستاد توسعه فناوری‏های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان سرمایه ‏گذاری و کمک‏های اقتصادی و فنی ایران برگزار می شود و از مهم ترین اهداف آن می توان بررسی ویژگی‏ها و نقاط قوت بازار تجارتِ کشور در حوزه انرژی‎های تجدیدپذیر را برشمرد.

علاوه بر حضور شرکت های معتبر بین المللی مانند وستاس، هوآوی و توربودن نمایندگان اتاق‏های بازرگانی و بیش از چهل شرکت مطرح از کشورهای اروپایی و آسیایی از دیگر شرکت کنندگان این کنفرانس خواهند بود.

همچنین، نمایندگانی از شرکت های مطرح سرمایه‎گذار خارجی، موسسات مالی بین ‏المللی، مشاوران تجارت بین المللی در رابطه با زمینه‏‌های کلیدی انرژیهای تجدیدپذیر در ایران سخنرانی خواهند کرد.

 

کد N1522181

وبگردی