آفتاب
رئیس پلیس راه استان سمنان:

حوادث رانندگی در جاده های سمنان 2 کشته و 50 مجروح داشت

حوادث رانندگی در جاده های سمنان 2 کشته و 50 مجروح داشت

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به سوانح رانندگی از دوشنبه نوزدهم تا جمعه بیست و سوم مهر 95 در جاده های استان، گفت: در این مدت 2 نفر در سوانح جان دادند و 50 نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن خسروجردی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی پنج روز گذشته و از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی تا دیشب 32 فقره سانحه جرحی و فوتی در جاده های استان سمنان رخ داد.
وی ادامه داد: از 32 فقره سانحه در جاده ها 2 سانحه فوتی و 30 سانحه جرحی بود.
سرهنگ خسرودی با اشاره به نوع سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان در پنج روز گذشته، خاطرنشان کرد: از 32 سانحه 25 سانحه از نوع واژگونی خودرو بوده است که شامل 60 درصد از کل سوانح می شود.
وی افزود: 19 فقره از سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان از روز دوشنبه تا جمعه به علت بی توجهی رانندگان به جلو رخ داده است که نیازمند توجه بیشتر رانندگان است.
وی با اشاره به اقدام های مختلف پلیس راه استان سمنان برای برقراری امنیت و نظم در تردد خودروها، گفت: در این مدت 19 دستگاه وسیله نقلیه به علت تخلف های حادثه ساز در جاده ها، توسط ماموران پلیس راه توقیف شد.
سرهنگ خسروجردی افزود: بیشترین تخلف رانندگان وسایل نقلیه در پنج روز گذشته در جاده های استان سمنان، رعایت نکردن سرعت مجاز به تعداد هزار و 398 مورد ثبت شده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: در برهه های زمانی تعطیلات چند روزه، هموطنان بازگشت خود از سفر را به ساعت های پایانی آخرین روز تعطیل موکول نکنند و با برنامه ریزی لازم، پس از هر یک ساعت رانندگی، دقایقی را برای استراحت در نظر بگیرند.
بیش از 600 کیلومتر از جاده اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند که بیش از 30 دوربین بر تردد وسایل نقلیه در این محور نظارت دارند.
6103 انتشاردهنده: مصطفی دهقان
کد N1521632

وبگردی