آفتاب
بسکتبال باشگاه‌های آسیا -چین؛

صعود پتروشیمی به مرحله نیمه‌نهایی با غلبه بر نماینده عراق

صعود پتروشیمی به مرحله نیمه‌نهایی با غلبه بر نماینده عراق

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا، تیم الشرطه عراق را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا پس از یک روز استراحت تیم‌های شرکت‌کننده، امروز (جمعه) با برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی در شنزو چین پیگیری شد و طی آن پتروشیمی، نماینده کشورمان به مصاف الشرطه عراق رفت.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در این دیدار موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۸۸ بر ۶۷ شکست دهند. نیمه اول این دیدار با شکست ۴۰ بر ۳۷ نماینده کشورمان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مرحله مقدماتی مسابقات باشگاه‌های آسیا صاحب سه برد مقابل نمایندگان چین تایپه، هند و قطر و یک باخت مقابل تیم الریاضی شده بود تا با کسب پیروزی برابر الشرطه عراق به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا روز شنبه برگزار می‌شود و طی آن پتروشیمی به مصاف حریف خود می‌رود.

هنوز مشخص نیست که در این مرحله نماینده کشورمان با چه تیمی دیدار خواهد داشت.

اسفند ماه سال گذشته در فینال مسابقات باشگاهی غرب آسیا، تیم پتروشیمی با غلبه بر الریاضی لبنان به عنوان اولین تیم منطقه، سهمیه حضور در این دوره مسابقات باشگاهی آسیا را به دست آورد.

کد N1520980

وبگردی