آفتاب
استاندار:

10 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شد

10 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شد

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 10 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در سه تا 4 پروژه از نیمه دوم سال 94 تاکنون در این استان سرمایه گذاری شده که این میزان سرمایه گذاری با وزن بودجه عمرانی استان در بخش های کوچک برابری می کند.

علی اوسط هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت «دی» بخش خصوصی در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بخش خصوصی به این مرحله از اشتیاق و تمایل رسیده که در این استان منشا خلق اثری باشد و بخشی از نیاز عمومی مردم را بتواند تامین کند.
وی تصریح کرد: تغییر نگاه بخش خصوصی از حال و هوای سیستان و بلوچستان حکایت از آن دارد که فضای استان به سمت توسعه پذیری و حرکت در مسیر توسعه در همه بخش ها پیش می رود.
وی ادامه داد: همه با هم باید نگاه خودمان را به سمت بازسازی، بازیابی و کمک به توسعه سیستان و بلوچستان متمرکز کنیم تا این استان قواره خودش را به دست آورد و در موقعیت خود قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به بعد مسافت این استان با مرکز کشور باید به سمتی حرکت کنیم که مردم بتوانند نیازشان را از درون استان خودشان جستجو کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه انجام پروژه هایی مانند بیمارستان دی توجیه اقتصادی دارد گفت: باعث افتخار است برای ما که همزمان با رویکرد دولت تدبیر و امید به این استان بخش خصوصی نیز در حال به نمایش گذاشتن مشارکت و توان خودش در این منطقه است.
هاشمی اظهار داشت: حرکت های بسیار قشنگی در سیستان و بلوچستان در حال شکل گیری است و تا جایی که برای ما امکان پذیر باشد به کمک و یاری این پروژه ها که در آغاز راه هستند می آییم تا هیچ مانعی در مسیرشان وجود نداشته باشد.
وی با تقدیر از تلاش پزشکان در جهت ارتقا شاخص های سلامت بیان کرد: مردم برای سلامتیشان هر هزینه ای را پرداخت می کنند اما به یقین پزشکان ما به این مرحله از درک و معرفت نسبت به بیماران شان رسیده اند که از نظر کیفیت خدمات درمانی و هزینه مراعات حال بیماران خودشان را بکنند.
وی بیان کرد: ما امروز خوشحالیم که بگوییم توان پزشکی بخش خصوصی در حال رقابت است.
وی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان امروز از نظر چشم پزشکی زبانزد خاص و عام است، خاطر نشان کرد: توان حاصل از بودن بر موضع دانش و تخصص را باید در سیستان و بلوچستان به نمایش گذاریم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 2 بیمارستان با توان بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.
هاشمی اظهار داشت: مردم ما باید اعتماد و اعتقاد به فرزندان شان در سیستان و بلوچستان را تقویت و همراهی کنند و این همراهی بین پزشکان و مردم باهم می تواند زمینه گل و بلبل شدن استان را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، استاندار سیستان و بلوچستان امروز /پنجشنبه/ از بیمارستان 96 تختخوابی دی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت در زاهدان در حال ساخت است بازدید کرد.
برای ساخت این بیمارستان فوق تخصصی سه هزار میلیارد ریال (300 میلیارد تومان) منابع مالی پیش بینی شده است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1520657

وبگردی