آفتاب

پاشازاده: بهترین بازی دوران کی‌روش بود

پاشازاده: بهترین بازی دوران کی‌روش بود

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان گفت: در بازی با کره‌جنوبی فوق‌العاده ظاهر شدیم و بهترین بازی تیم ملی در زمان سرمربیگری کی‌روش را شاهد بوده‌ایم.

خبرگزاری میزان: مهدی پاشازاده درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: در این بازی فوق‌العاده ظاهر شدیم و بهترین بازی تیم ملی دز زمان کی‌روش را شاهد بودیم. در همه نقاط و همه دقایق با برنامه و حساب شده عمل کردیم و کاملاً سوار بر بازی بودیم.
وی ادامه داد: روی توپ‌های دوم، سوم و ضد حملات به خوبی عمل کردیم و در زمینه مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم به بهترین شکل ممکن مقابل حریف قرار گرفتیم و تمام مشکلاتی که در بازی‌های قبل دیده می‌شد در این دیدار رفع شده بود.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد تغییراتی که در ترکیب ایجاد شد و حضور حاج‌صفی در پست غیر تخصصی به جای تیموریان گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد جای هیچ ایرادی باقی نگذاشته است. مهم این است که بازیکنی مثل تیموریان روی نیمکت می‌نشیند و وقتی برای دقایقی هم به میدان می‌رود با تمام وجود بازی می‌کند.
پاشازاده درباره وضعیت خط دفاع تیم ملی و مقایسه با دوران بازی خودش عنوان کرد: زمان بازی ما تاکتیک دفاعی خاصی وجود نداشت و هر اتفاقی میفتاد روی خلاقیت فردی بازیکنان شکل می‌گرفت و نمی‌شود آن دوران را با زمان حال مقایسه کرد. ولی وضعیت دفاعی تیم ملی در حال حاضر عالی است.
وی با اشاره به بازی خشن «کیم شین ووک» در ترکیب کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: دوست داشتم در این بازی در زمین حضور داشتم و شماره 18 حریف را راهی بیمارستان می‌کردم. آن بازیکن مرتباً بازیکنان ما را می‌زد و خیلی روی اعصاب بود.
مدافع پیشین تیم ملی در پایان با تقدیر از رفتار پسندیده تماشاگران در رعایت حرمت عاشورای حسینی گفت: خوشحالم که مردم ما یک‌بار دیگر شعور و عرق مذهبی خود را نشان دادند و این بازی تجربه‌ای شد تا قدر فوتبال، هوادارانش و تاثیر آن بیشتر دانسته شود.
کد N1520202

وبگردی