آفتاب
مهدی تاج در گفتگو با مهر:

عشق به امام حسین(ع) در مردم موج می‌زند/ کی‌روش برنامه ویژه دارد

عشق به امام حسین(ع) در مردم موج می‌زند/ کی‌روش برنامه ویژه دارد

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) در مردم ایران موج می زند گفت: از هوادرانی که به ورزشگاه آمدند و با پیراهن مشکی به حمایت از تیم ملی پرداختند.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز تشکر از حضور مردم در ورزشگاه گفت: از اینکه می بینم در شب عاشورا مردم هم در ورزشگاه عزاداری می کنند و هم از تیم ملی شان حمایت می کنند، ممنونم.

وی تاکید کرد: مردم نشان دادند هیچ چیز نمی تواند خللی در اعتقادشان به امام حسین (ع) ایجاد کند و آنها به ورزشگاه آمدند تا هم شور عاشورا را زنده نگه دارند و هم از تیم ملی شان حمایت کرده تا این تیم مقابل کره به پیروزی برسد.

تاج در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم مقابل کره به پیروزی رسیده و راه صعود خود را به جام جهانی هموارتر کنیم تا برای دیدارهای بعدی دغدغه نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: کی‌روش و دستیارانش برای این بازی برنامه ویژه ای دارند و با توجه به اینکه بازی در خانه برگزار می شود نمی خواهند این فرصت بزرگ را از دست داده و به دنبال این هستند تا در این دیدار موفق باشند.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: باز هم از حضور مردم که با پیراهن مشکی و در شب مقدس عاشورا به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و امیدوارم به مدد آقا امام حسین (ع) تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.

کد N1519922

وبگردی