آفتاب
مهدی هاشمی نسب در گفتگو با مهر:

کره حریف دست و پا بسته ای نیست/ تا جام‌جهانی راهی باقی نمانده است

کره حریف دست و پا بسته ای نیست/ تا جام‌جهانی راهی باقی نمانده است

مدافع پیشین تیم ملی با بیان اینکه نباید فکر کنیم چون ازبکستان را در خانه شکست داده ایم به راحتی مقابل کره پیروز می شویم، گفت: کره‌ای ها حریف دست و پا بسته نیستند.

مهدی هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: به یک برد حساس دست پیدا کردیم و یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شدیم و می توانیم با شکست کره جنوبی راه خود را هموارتر کنیم.

وی تاکید کرد: کی‌روش مقابل ازبکستان از بازیکنان جوان و سرعتی استفاده کرد و توانست مدافعین ازبک را با بازیکنان سرعتی به دسترس بیندازد و با توجه به قدرت فیزیکی ازبک‌ها نتوانند به خط هافبک و حمله شان اضافه شوند.

هاشمی نسب عملکرد خط دفاع مقابل ازبکستان را بسیار قابل تحسین دانست و گفت: خط دفاعی تیم ملی  عملکرد قابل قبولی داشت خصوصا که سیدجلال حسینی با گلی که به ثمر رساند کار خوب خط دفاع را تکمیل کرد و نشان داد که اشتهای مدافعان از مهاجمان ما برای گل زدن بیشتر است.

وی با انتقاد از عملکرد مهاجمان تیم ملی گفت: انتظار بیشتری از خط حمله تیم ملی داشتیم و با توجه به اینکه مهاجمان ما لژیونر بوده و یا سال‌ها در اروپا بازی کرده اند باید حساب بیشتری روی آنها باز کنیم، اما آنها نتوانستند در مقابل مدافعان پرقدرت ازبک عملکرد خوبی داشته باشند و وظایف خود را به درستی انجام ندادند.

وی در خصوص تیم ملی کره نیز گفت: کره تیمی تکنیکی و خطرناک است و نمی توانیم فکر کنیم چون ازبکستان را در خانه شکست دادیم، مقابل آنها به راحتی پیروز خواهیم شد.

هاشمی نسب تصریح کرد: کره یک تیم سرعتی است و نفرات این تیم به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می کنند و اگر مدافعان ما یک لحظه غفلت کنند شاهد باز شدن دروازه‌مان خواهیم بود.

مدافع پیشین تیم ملی تاکید کرد: امیدوارم کی روش مقابل کره جنوبی از یک ترکیب ایده‌آل استفاده کند تا بتواند در تهران به سه امتیاز دست پیدا کند. نباید این فکر را کنیم چون در تهران و با حضور تماشاگران مان این بازی را انجام می دهیم کره حریف دست و پا بسته ای خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کره را شکست دهیم راه صعود خود را به جام جهانی هموار کرده ایم و این مهم به دست نمی آید مگر با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس.

کد N1519625

وبگردی