آفتاب

پیکر پاک شهید نیروی انتظامی در علی آبادکتول تشییع شد

پیکر پاک شهید نیروی انتظامی در علی آبادکتول تشییع شد

گرگان - ایرنا - پیکر پاک شهید استوار دوم 'حسن دیلم کتولی' از نیروهای انتظامی استان گلستان که در درگیری با اشرار در منطقه آق قلا به شهادت رسیده بود، امروز دوشنبه در زادگاهش علی آباد کتول تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا این مراسم ساعت 9.30 روز دوشنبه از مقابل مسجد محمدیه علی آبادکتول و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید توسط آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.
در ادامه پیکر مطهر این شهید با حضور گسترده مردم علی آباد کتول تا میدان ولایت این شهر تشییع شد.
سپس پیکر این شهید به زادگاهش در روستای محمدآباد کتول منتقل و بر دوش اهالی و همرزمانش تا مزار شهدای این روستا تشییع و در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید استوار دوم حسن دیلم کتولی، غروب شنبه هفته جاری در درگیری با اشرار و متهمان تحت تعقیب در شهرستان آق قلا (در شمال استان گلستان) مورد اصابت گلوله یکی از متهمین قرار گرفت که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، صبح یکشنبه با وجود تلاش پزشکان به شهادت رسید.
در این درگیری که بین نیروهای پلیس و اشرار و متهمان تحت تعقیب روی داد، سه نیروی همرزم شهید دیلم کتولی نیز مجروح شدند که با انتقال به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و براساس آخرین گزارش های دریافتی حال این سه مامور انتظامی رو به بهبودی می باشد.
شهر علی آباد کتول در فاصله حدود 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست **انتشار دهنده: پری سالارنیا
کد N1519285

وبگردی