آفتاب
مدیرعامل شرکت پست خبر داد

اعلام آمادگی یک اپراتور موبایل برای فعالیت در حوزه پست

اعلام آمادگی یک اپراتور موبایل برای فعالیت در حوزه پست

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به حضور پست‌های بین‌المللی در ایران گفت: پست آلمانی DHL و آرامکس در ایران فعال هستند، اما فعالیت پست TNT بعد ...

خبرگزاری فارس:مدیرعامل شرکت پست با اشاره به حضور پست‌های بین‌المللی در ایران گفت: پست آلمانی DHL و آرامکس در ایران فعال هستند، اما فعالیت پست TNT بعد از فروش سهام به پست آمریکایی فدکس از 8 ماه پیش متوقف شده است. حسین مهری در یک نشست خبری از پیش‌بینی مکانیزم‌های مختلف برای دسترسی شهروندان به کدپستی خبر داد و گفت:‌ سایت govahi.post.ir به‌صورت آنلاین کدپستی را ارائه می‌کند همچنین شماره 193 نیز به زودی برای اعلام کدپستی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل شرکت پست همچنین گفت: از تاریخ 23/ 5/ 95 و ابلاغ اساسنامه شرکت پست این شرکت برابر بند 10 و 11 اساسنامه می‌تواند به شرکت‌های فعال در زمینه خرید و فروش اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی بدهد و دیگر نیازی به اخذ نماد از وزارت صنعت نیست. وی درباره توضیحات نماینده شرکت TNT که اخیرا توقف فعالیت‌هایش در ایران را رد کرده، گفت: شرکت TNT داخلی در ابتدا نمایندگی TNT اصلی را داشت که از حدود 8 ماه پیش دیگر نمایندگی این شرکت را ندارد و فقط شرکت داخلی است. مهری همچنین با اشاره به ورود دو اپراتور پستی جدید در آینده گفت: یکی از سه شرکت تلفن همراه یکی از سازمان‌های بزرگ و برخی از بانک‌ها برای اخذ مجوز اپراتور پستی مذاکره کردند که البته شرکت پست در این باره دخالتی ندارد، بلکه تنها به‌عنوان مشورت در جریان امر قرار گرفته است.

کد N1518846

وبگردی