آفتاب
مشاور وزیر صنعت:

دلیل بی خبری مردم ازفعالیت شبانه روزی برخی صنایع ضعف اطلاع رسانی است

دلیل بی خبری مردم ازفعالیت شبانه روزی برخی صنایع ضعف اطلاع رسانی است

بوشهر- ایرنا- مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ضعف اطلاع رسانی و کمبود اطلاعات باعث شده تا مردم از تولید خوب و فعالیت سه شیفته برخی از کارخانه ها در کشور مغفول مانده و کسی از آن خبری نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، سونیا پوریامین روز یکشنبه در آیین راه اندازی شورای اطلاع رسانی شهرکهای صنعتی استان بوشهر گفت: هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرکهای صنعتی ایجاد و تقویت رابطه بین صنعت و رسانه و از بین بردن خلا اطلاعاتی است.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر ارتباط مردم با صنعت خیلی ضعیف است و با وجود اقداماتی که در این بخش انجام می شود ولی تنها اخبار ناامید کننده همراه با بزرگ نمایی از صنعت به گوش مردم می رسد.
پوریامین ادامه داد: این درحالی است که به دلیل آشفتگی ناشی از کمبود اطلاعات مردم از تولید خوب و فعالیت سه شیفته برخی از کارخانه ها در کشور مغفول مانده و کسی از آن خبری ندارد.
مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: شوراهای اطلاع رسانی می توانند حلقه واحدی برای دادن اطلاعات به رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما باشند.
وی بیان کرد: درشورای اطلاع رسانی شهرکهای صنعتی نمایندگان صداو سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند و از این طریق سوء تفاهم ها از بین می رود و شفاف سازی صورت می گیرد.
پوریامین افزود: تلاش می شود مردم وارد صنعت شوند وهمه خوبی ها و مشکلات صنعت در جامعه دیده شود.
وی با تاکید بر اهمیت صنایع کوچک و خرد بیان کرد: اگر از صنایع کوچک و خرد حمایت جدی نشود نمی توان مشکل اشتغال را در کشور حل کرد.
پوریامین اظهار کرد: با توجه به رویکرد جوانان برای انجام کارهای گروهی، باید برای استقبال آنها از صنایع کوچک ایجاد انگیزه کرد.
مشاوررسانه ای وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: در این ارتباط رویکرد دولت برای رونق اشتغال حمایت از صنایع کوچک است.
وی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی قوام و انسجام بیشتری بین اصحاب رسانه و صنعت به وجود می آورد افزود: تاکنون شورای اطلاع رسانی شهرکهای صنعتی در تبریز تشکیل و استان بوشهر دومین استانی است که این شورا را تشکیل می دهد.
پوریامین افزود: مردم نیز در این مسیر وارد صنعت می شوند و در جریان همه خوبی ها و مشکلات صنعت قرار می گیرند.
در این آیین شورای اطلاع رسانی شهرکهای صنعتی استان بوشهر با حضور، مشاور معاون وزیر و مدیر امور مناطق ویژه و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور و اصحاب رسانه راه اندازی شد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
کد N1518531

وبگردی