آفتاب
اعلام جزئیات ویرایش فرم ثبت نام؛

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۱۷

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۱۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ آغاز می شود و امکان ویرایش برای افراد در سه آزمون استخدامی وجود دارد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت ‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش سال ۱۳۹۵ برای جذب حدود ۱۰ هزار نیروی پیمانی از ساعت ۱۷ امروز ۱۸ مهرماه آغاز می شود و مهلت ثبت نام تا شنبه ۲۴ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ می توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند به منظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه ۱۸ مهرماه همزمان با ثبت نام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه کنند.

وی یادآور شد: همچنین داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت‌نام کرده اند، با توجه به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محل های آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش، در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۲۱ آبان ماه است.

توکلی با اشاره به آمار ثبت نام در سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: بر اساس آمار اولیه  ۲۴۳ هزار و ۴۹۷ داوطلب در این آزمون ها ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۱۹ هزار و ۳۶۷ نفر در آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی کشور و ۱۲۴ هزار و ۱۳۰ داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند.

کد N1518484

وبگردی