آفتاب

مدیر کل منابع انسانی سازمان صدا و سیما منصوب شد

مدیر کل منابع انسانی سازمان صدا و سیما منصوب شد

رییس مرکز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در حکمی محمود سرتیپی را به سمت مدیرکل منابع انسانی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کلباسی رییس مرکز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در حکمی مدیرکل منابع انسانی این سازمان را منصوب کرد. وی در این حکم بر وظایفی چون تدوین نهایی نظام جامع منابع انسانی متناسب با ضرورت‌های انقلابی و حرفه‌ای رسانه ملی، اصلاح و بازنگری در نظام حقوق و دستمزد و نظام مشاغل با رویکرد غنی‌سازی مشاغل و ایجاد، توسعه و بهره‌گیری از سیستم جامع و یکپارچه آمار و اطلاعات نیروی انسانی در دوره تصدی بر این حوزه تاکید کرده است.

 متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای محمود سرتیپی

 سلام علیکم

 با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به‌ عنوان مدیرکل منابع انسانی منصوب می‌شوید.

 امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفدا) با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی مرتبط با مأموریت‌های آن اداره کل و توجه بایسته به محورهای ذیل، در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

۱- تدوین نهایی نظام جامع منابع انسانی متناسب با ضرورت‌های انقلابی و حرفه‌ای رسانه ملی از طریق برنامه‌ ریزی جامع، پایدار و سیستماتیک برای جذب، نگهداشت، بهره‌گیری، ارتقا و تحول تا خروج نیروی انسانی به‌ منظور دست‌یابی به سازمانی یادگیرنده و دانش‌بنیان.

۲- مشارکت جدی و فعال در امر اصلاح و بازنگری الگوی نیروهای رسمی و غیررسمی و فرآیندهای کاری و اجرایی با محوریت کارآمدی، چابک‌سازی و برون‌سپاری.

۳- اصلاح و بازنگری در نظام حقوق و دستمزد و نظام مشاغل با رویکرد غنی‌سازی مشاغل، حرکت از مشاغل ساده و محدود به مشاغل چندلایه و چندوجهی.

۴- ایجاد ساز و کار مناسب برای حفظ و نگهداری نیروهای توانمند و اهتمام شایسته به تقویت رضایتمندی و ارتقای فرهنگ سازمانی.

۵- اصلاح و بازنگری در فرآیند ارزشیابی عملکرد کارکنان در چارچوب استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد با همکاری کارشناسان، صاحب‌نظران و حوزه‌های تخصصی ذی‌ربط به‌ منظور افزایش انگیزه، کارآمدی و اثربخشی نیروی انسانی.

۶- ایجاد، توسعه و بهره‌گیری از سیستم جامع و یکپارچه آمار و اطلاعات نیروی انسانی با به کارگیری فناوری های نوین و تجارب موفق سازمانی در حوزه انفورماتیک.

۷- اصلاح، بازنگری و تدوین نظام متمرکز جذب و به کارگیری نیروی انسانی با ایجاد ساز و کار مناسب برای جانشین‌پروری، نخبه‌ پروری، شناسایی و جذب نیروهای جوان، مؤمن، مستعد، دانش‌آموخته و تراز اول کشور، در چارچوب نظام جامع از طریق آزمون‌های تخصصی و حرفه‌ای مناسب.

لازم‌ می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای عمران حیدری در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهداف و مأموریت‌های سازمانی از خداوند متعال آرزومندم.»

مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع انسانی سازمان صدا و سیما امروز ۱۸ مهر ماه برگزار می شود.

کد N1518262

وبگردی