آفتاب
رئیس کمیسیون جوانان کنفدراسیون بین المللی هلال احمر:

حضور رده های گوناگون سنی درفعالیت های امدادی ویژگی خاص هلال احمر ایران است

حضور رده های گوناگون سنی درفعالیت های امدادی ویژگی خاص هلال احمر ایران است

اصفهان – ایرنا - رئیس کمیسیون جوانان کنفدراسیون بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی گفت: تنوع وحضور رده های مختلف سنی در فعالیت های امدادی ویژگی خاص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، باس وان رسوم شنبه شب در بازدید از نمایشگاه توانمندی های سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی دراصفهان با اشاره به طبقه بندی و سطح بندی اعضای سازمان جوانان هلال احمر از مهد کودک تا دانشگاه گفت: این موضوع ارزشمند و بسیار حایز اهمیت است زیرا آشنایی کودکان با مسائل امدادی موجب می شود این افراد در آینده نسل مفیدی برای جامعه باشند.
رئیس کمیسیون جوانان کنفدراسیون بین المللی هلال احمر گفت: آموزش ها موجب تاب آوری در سوانح و حوادث و پیشرفت جامعه خواهد شد.
باس وان رسوم اضافه کرد: سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت های بسیار گسترده و متنوع دارد و این امکان ارائه خدمات بیشتر امدادی به جامعه را فراهم می کند.
معاون کمیسیون جوانان کنفدراسیون بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی نیز در این بازدید فعالیت های ایران را درحوزه جوانان مثبت ارزیابی کرد وافزود: برای این کمیسیون آشنا شدن با فعالیت های سازمان جوانان کشورهای مختلف بسیارمهم است و این مهم جز با بازدید نزدیک از فعالیت های جمعیت های هلال احمر کشورهای مختلف امکان پذیر نیست.
لاما سرورگفت: با حمایت از فعالیت های جوانان به جوامع تاب آور می رسیم و فعالیت گسترده و اقدامات خوبی از سوی ایران در این زمینه صورت گرفته است.
وی افزود: بسیار علاقه مندیم این مشارکت ها به صورت شبکه منطقه ای و بین المللی ادامه یابد و جمعیت هلال احمر ایران نیز در این زمینه ابراز علاقه مندی کرده است.
وی با اشاره به برگزاری همایشی برای جمعیت های هلال احمر خاورمیانه و شمال آفریقا، گفت: امیدواریم از این تبادل اطلاعات به غنی سازی در کمیسیون برسیم.
همچنین معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر به لحاظ ساختار عضو فدراسیون هلال احمر است، افزود: در همین رابطه هر هفته میزبان سایر مدیران کشورها هستیم و در این دیدارها تجربیات خود را در اختیار آنها و از تجربیات آنها استفاده می کنیم.
امیر للهگانی با اشاره به بازدید سال گذشته دبیرکل فدراسیون هلال احمر افزود: دراین بازدید فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر به آنها ارائه شد از آن تاریخ تا کنون همواره دبیر کل فدارسیون از فعالیت های خوب ایران در کشورهای مختلف یاد می کند.
وی اظهار کرد: در دیدار سال گذشته دبیرکل فدراسیون تفاهم نامه ای بین فدراسیون هلال احمر، جمعیت هلال احمر ایران و سازمان محیط زیست برای فعالیت های محیط زیستی به امضا رسید.
معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود: دیدار امسال رئیس و معاون کمیسیون جوانان کنفدراسیون بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی فرصت خوبی برای انتقال تجربیات و فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر ایران و جهانی شدن این فعالیت ها ست.
سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال 1326 تشکیل شد وتاکنون یک میلیون داوطلب را سازماندهی کرده است.
/7134 / 1339 * خبرنگار: محمد کامران * انتشار: مسعود عمادی *
کد N1518161

وبگردی