آفتاب
بسکتبال باشگاه‌های آسیا - چین؛

آغاز روز دوم مسابقات با پیروزی پتروشیمی مقابل نماینده هند

آغاز روز دوم مسابقات با پیروزی پتروشیمی مقابل نماینده هند

تیم پتروشیمی در آغاز روز دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا نماینده هند را شکست داد و صدرنشینی خود در گروه اول این رقابت ها را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا که روز گذشته با حضور ۱۰ تیم در چین آغاز شد، امروز یکشنبه با رقابت دو تیم پتروشیمی و او.ان.جی.سی هند وارد روز دوم شد. در این دیدار که از گروه اول مسابقات برگزار شد شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی موفق شدند حریف هندی خود را با نتیجه ۹۵ بر۵۱ شکست دهند. 

نتیجه کامل دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و او ان جی سی هند به شرح زیر است:

* پتروشیمی ایران۹۵  - او.ان.جی.سی هند ۵۱
(۲۵ بر ۱۱)، (۳۰ بر ۱۵)، (۲۱ بر ۱۹)، (۱۹ بر ۶)

تیم بسکتبال پتروشیمی در حالی موفق به شکست نماینده هند در روز دوم مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شد که روز گذشته و در نخستین دیدار خود نیز نماینده چین تایپه را شکست داده بود. بدین ترتیب ترتیب این تیم صدرنشینی خود در گروه اول این رقابت ها را تثبیت کرد. 

امروز و در ادامه دیدارهای روز دوم مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا ساعتی دیگر دو تیم  الشرطه عراق و بارسی اترائو مالزی از گروه دوم به مصاف هم می روند. سپس پائیان چین تایپه و الریان قطر از گروه اول رو در روی هم قرار می گیرند و در ادامه الاهلی امارات و ژینجیانگ چین از گروه دوم مقابل هم قرار می گیرند. 

مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا ۲۵ مهرماه در چین پیگیری می شود. فردا این رقابت ها با برگزاری دیدارهای روز سوم پیگیری می شود. پتروشیمی در این روز با قرعه استراحت روبرو است. 

کد N1518157

وبگردی