آفتاب
خانلرخانی در گفتگو با مهر:

شکست هفته اول به موقع بود/ لیگ برتر تکواندو جذاب‌تر می‌شود

شکست هفته اول به موقع بود/ لیگ برتر تکواندو جذاب‌تر می‌شود

سرمربی شهرداری ورامین گفت: در شروع لیگ برتر تکواندو تمرکز لازم را نداشتیم و در پیکار با یکی از بهترین تیم های تکواندو ایران غافلگیر شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو درحالی روز شنبه آغاز شد که دیدار دو تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی که در طول چند سال گذشته رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند را دانشگاه آزاد به سود خود خاتمه داد. شهرداری ورامین درحالی با شکست لیگ ۹۵ را آغاز کرد که اسبقی و مردانی دو ملی پوش خود را از دست داده و همانند سالهای قبل با میدان دادن به جوانان چشم به سکوی قهرمانی دارد. 

پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری ورامین در مورد این شکست به خبرنگار مهر گفت: هفته نخست لیگ بود و بازیکنان جوان ما برابر انتظار ظاهر نشدند. دو تکواندوکار ما که عملکرد خوبی نداشتند و در ادامه هم نتوانستیم بازی را جمع کرده و سه امتیاز از دست دادیم. البته دو تکواندوکار نوجوان را در ترکیب داشتیم که علی رغم شکست، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. 

سرمربی شهرداری ورامین ادامه داد: دانشگاه آزاد هم تیم خوبی بود. حضور تکواندوکاران شاخص از جمله سه طلایی قهرمانی آسیا، جوانان با آتیه که به خوبی برای حضور در لیگ آماده شده بودند در کنار کادر فنی خوب که سید نعمت خلیفه به عنوان یک مربی کاربلد در راس آنها حضور دارد باعث شد تا به نوعی غافلگیر شویم.

وی افزود: معتقدم شکست به موقعی بود و اعضای تیم و خود من تلنگر خوردیم تا در ادامه لیگ هم تلاش خود را برای رسیدن به آمادگی بالاتر بکوشیم و هم اینکه حواس خود را متوجه تیم های رقیب کرده و عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.

خانلرخانی در مورد تیم های حاضر در لیگ هم گفت: تازه شروع لیگ است و نمی توان از هم اکنون پیش بینی کرد. البته در کنار دانشگاه آزاد که از بهترین های لیگ است، تیم کن تکواندوکاران خوبی را جذب کرده و می تواند مدعی باشد. پاس قوامین هم تیم خوبی است که باید به جرات گفت در ادامه شاهد مسابقات جذابتری خواهیم بود. 

سرمربی شهرداری ورامین در مورد اینکه این تیم با هزینه میلیاردی برای لیگ بسته شده است گفت: نمی دانم چرا چنین چیزی عنوان شده و دوستان بدون تحقیق زحمات یک مجموعه را با چنین جملاتی زیر سئوال می برند شاید هم منظور تیم های دیگر بوده است. نگاه ما میدان دادن به نوجوانان و جوانان است که در کنار با تجربه ها  هماهنگ می شوند. اگر میلیاردی هزینه می کردیم حداقل توان حفظ اسبقی و مردانی دو ملی پوش خود را داشتیم که این چنین نشد.

وی ادامه داد: قراردادها در سازمان لیگ ثبت شده و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد. ما تیم خود را با یک سوم این مبلغ بستیم و تکواندوکاران بیشتر دلی برای شهرداری مبارزه می کنند هر چند فکر می کنم تیم های دیگری باشند که بیشتر از ما هزینه کرده باشند. 

خانلرخانی در پایان گفت: تازه شروع لیگ است و مطمئن باشید که تیم ما جزو مدعیان اصلی است و این سه امتیاز را خیلی زود جبران کرده و به جایگاه اصلی خود برمی گردیم.

کد N1518132

وبگردی