آفتاب

نیازی به انتقال نماینده مصدوم تهران به پایتخت نیست

نیازی به انتقال نماینده مصدوم تهران به پایتخت نیست

یزد - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اصل کار درمان هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عمل وی بود که دیروز انجام شد و از این رو نیازی به انتقال نامبرده به تهران نیست.

عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود، حوالی ساغند در 120 کیلومتری اردکان یزد در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.
براساس این گزارش در این حادثه که ساعت سه و نیم دیروز بعد از ظهر جمعه رخ داد یک خودروی 206 از مسیر خود منحرف شده و با خودروی آقای هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی 206 دچار سوختگی شدند و فوت کردند و هاشم زایی و راننده وی نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.
دکتر محمد رضا میرجلیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عمل جراحی وی که دچار شکستگی مچ دست و آسیب احشای داخلی شده بود شب گذشته انجام شد افزود: تمام امکانات لازم برای بهبود وی دراستان فراهم است.
وی اظهار داشـت: دوره نقاهت بیماری و مراقبت از آقای هاشم زایی 6 الی هفت روز زمان می برد و باید 4 تا 5 روز بگذرد تا وضعیت عمومی ایشان بهبود یابد.
دهقان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد صبح روز شنبه ضمن عیادت از هاشم زایی، وضعیت عمومی و سطح هوشیاری نامبرده را مطلوب ارزیابی کرده و گفت: بعد از انتقال مصدوم، تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان کلیه اقدامات لازم جهت درمان و بهبود را آغاز نمودند.
راننده خودرو حامل این نماینده نیز که دچار مصدومیت جزئی شده بود به صورت سرپایی درمان و مرخص شد.
هاشمی زایی هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری است و طی روز گذشته تاکنون برخی از مسئولان استان از نامبرده عیادت کردند.
2088/6197 خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
کد N1517299

وبگردی