آفتاب

سپرده گذاری بیش از ۱۰میلیارد ریالی خیران درصندوق قرض الحسنه امداد

سپرده گذاری بیش از ۱۰میلیارد ریالی خیران درصندوق قرض الحسنه امداد

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ازسپرده گذاری بیش از ۱۰میلیارد ریالی خیران در این صندوق خبر داد و گفت:خیران استانهای گلستان ، فارس و خراسان شمالی تا کنون بیشترین سپرده گذاری را داشته اند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، علی نورمحمدی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد با اشاره به افتتاح هفدهمین شعبه این صندوق در استان سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق با هدف تبیین و ترویج سنت قرض الحسنه و بازمهندسی فرآیندها با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده و کمک های مردمی و نیزکاهش بروکراسی اداری درمراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام راه اندازی شده است. 

نورمحمدی با بیان اینکه سپرده گذاری ۷۵۰ نفر از مردم خیر و نیکوکار کشورمان  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ثبت شده است، گفت: یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه کمیته امداد برای راه اندازی این صندوق بوده است.

وی در ارتباط با وضعیت سپرده گذاری خیران در  ۴۰ روز کاری گذشته افزود: خیران استان های گلستان، فارس و خراسان شمالی تاکنون بیشترین سهم را در سپرده گذاری صندوق قرض الحسنه داشته اند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد به روند رو به رشد میزان سپرده گذاری خیران در این صندوق اشاره کرد و یادآور شد:  تاکنون صندوق قرض الحسنه امداد در استان های  تهران،  همدان، قم، گلستان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، لرستان، زنجان، فارس، گیلان، بوشهر و چهارمحال بختیاری، سمنان، خوزستان و شعبه مرکزی در تهران و سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

نورمحمدی افزود: ۳۶شعبه صندوق قرض الحسنه با انجام مراحل قانونی و مجوز بانک مرکزی در استان های سراسر کشور امسال  افتتاح خواهد شد.

وی با دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای افتتاح حساب  سپرده در این صندوق افزود: ارائه تسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می شود و تاکنون روزانه یکهزار فقره تسهیلات به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

کد N1517282

وبگردی