آفتاب
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

انجام ۲۰هزارمشاوره رایگان توسط پلیس/۹۷۰جلسه آموزش همگانی برپا شد

انجام ۲۰هزارمشاوره رایگان توسط پلیس/۹۷۰جلسه آموزش همگانی برپا شد

شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به برگزاری ۹۷۰ جلسه آموزش همگانی توسط پلیس گفت: بیش از ۲۰ هزار مشاوره رایگان توسط پلیس شرق استان تهران انجام شده است.

سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که پلیس در عرصه های فرهنگی و اجتماعی حضوری موثر و تأثیرگذار دارد، اظهار داشت: برخی تصور می کنند که فعالیت پلیس به جنبه های قهری و برخورد با جرایم و تخلفات مختلف خلاصه می شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: پلیس با استفاده از ظرفیت ها، امکانات و ابزارهای موجود، در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعال بوده و به رسالت خود در این عرصه ها عمل می کند.

وی با اشاره به آمارهای عملکردی پلیس شرق استان تهران در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: پلیس شرق استان تهران از زمان تشکیل تاکنون، اقدامات مثبت و سازنده ای را در عرصه های اجتماعی انجام داده و هزاران نفر از مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، فیروزکوه و دماوند از این خدمات بهره مند شدند.

ناظری با تأکید بر این نکته که خدمات مشاوره ای رایگان توسط پلیس شرق استان تهران راه اندازی شده است، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از خدمات مشاوره ای پلیس شرق استان تهران صورت پذیرفته و هم اکنون نیز این خدمت در حال انجام است.

خدمات رایگان مشاوره ای در شرق استان تهران ارائه می شود

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: پلیس شرق استان تهران با راه اندازی مرکز مشاوره، خدمات مشاوره ای در زمینه هایی نظیر ازواج، مسایل خانوادگی، حقوقی، انتظامی، تربیتی وغیره را به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به آمار مراجعه و استفاده مردم شرق استان تهران از مرکز مشاوره پلیس بیان داشت: از مهرماه سال گذشته تا پایان شهریورسال جاری، بیش از ۲۰ هزار مشاوره رایگان از سوی پلیس شرق استان تهران به مردم ارائه شده است و تلاش داریم تا دایره خدمت رسانی به مردم را گسترش دهیم.

ناظری با تأکید بر این نکته که پلیس شرق استان تهران به موضوع پیشگیری از وقوع جرم نیز اعتقاد راسخ دارد، متذکر شد: اگر از ظرفیت های مختلف برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم، بدون تردید شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران، آگاه سازی خانواده و مردم را از اولویت های مهم پلیس دانست و بیان داشت: پلیس شرق استان تهران در طول سال، کارگاه ها و نشست های آموزشی را ویژه اقشار و طبقات مختلف مردم برگزار می کند.

برگزاری بیش از ۹۷۰ کارگاه و جلسه آموزشی در شرق استان تهران

وی تأکید کرد: با تلاش های صورت گرفته و به منظور پیشگیری و کاهش وقوع جرم، بیش از ۹۷۰ کارگاه و جلسه آموزشی در شرق استان تهران برگزار شده که دستاوردهای خوبی را نیز به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به حضور مأموران انتظامی در مدارس گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش در مدارس شرق استان تهران حاضر شده و موضوعات مختلف را با دانش آموزان درمیان گذاشته و به سوالات آینده سازان ایران اسلامی پاسخ می دهند.

ناظری با تأکید بر این نکته که اقدامات فرهنگی و آموزشی می تواند اثرات مثبتی را در جامعه به همراه داشته باشد، متذکر شد: حضور فرماندهان و مأموران انتظامی در مساجد، هیئات مذهبی، مدارس، اماکن عمومی و دانشگاهی می تواند زمینه ساز پیشگیری از وقوع جرم و افزایش میزان آگاهی مردم شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به افزایش اقدامات فرهنگی توسط پلیس اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران برگزاری برنامه ها و نشست های فرهنگی در حوزه مقابله و پیشگیری از جرایم را در نیمه دوم سال جاری با جدیت دنبال می کند، به طوری که در هفته نیروی انتظامی، مأموران انتظامی در مدارس و میان دانش آموزان حاضر شده و در حوزه آگاهی بخشی به آینده سازان ایران اسلامی تلاش کردند.

کد N1517053

وبگردی