آفتاب

آخرین وضعیت نماینده تهران پس از تصادف و عمل جراحی سه ساعته

آخرین وضعیت نماینده تهران پس از تصادف و عمل جراحی سه ساعته

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به عمل جراحی حدود سه ساعته هاشم زایی نماینده مردم تهران پس از تصادف گفت: پس از انجام اقدامات لازم، حال عمومی وی نسبتا خوب و اکنون در ICU بستری است.

به گزارش ایرنا به نقل از وبدا، دکتر «محمدرضا میرجلیلی» با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد، گفت: وی با تروما و آسیب به احشاء شکم و همچنین شکستگی اندام (دست) در بیمارستان شهید رهنمون تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی افزود: آسیب دیدگی داخل شکم وی جدی و دچار پارگی احشاء داخل شکم شده بود. بر همین اساس طی عملی فوری و حدودا سه ساعته، اقدامات لازم انجام و خونریزی وی کنترل شد.
میرجلیلی تاکید کرد: نماینده مردم تهران اکنون در ICU بستری است و از حال عمومی نسبتا مطلوبی برخوردار است.
وی گفت: مراحل درمان وی توسط تیمی مجرب در جریان است و شخصا نیز به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی از نزدیک پیگیر امور هستم.
گفتنی است بعدازظهر جمعه در این حادثه یک خودروی 206 در 120 کیلومتری اردکان از مسیر خود منحرف شده و با خودروی حامل نماینده مردم تهران برخورد می کند که در این تصادف دو سرنشین خودروی 206 دچار سوختگی شده و جان خود را از دست دادند و هاشم زایی و راننده وی نیز مصدوم شدند.
شایان ذکر است عبدالرضا هاشم زایی نماینده سنی مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بوده است.
شبد**1953**3404 **تنظیم کننده: مرتضی شحنه**انتشار دهنده: محسن اسماعیلی
کد N1516935

وبگردی